Malmern Skrevet 17. juni Del Skrevet 17. juni Får en feilbeskjed når jeg prøver å søke opp en adresse i Google Maps når jeg sitter i bilen: F.eks hvis jeg skriver inn "Peppes Pizza" inn på skjermen. "Jeg har ingen skjerm og kan ikke vise deg kartet." eller noe lignende. Derimot hvis jeg skriver "Peppes Pizza, Google Maps" så dukker resultatene opp for Peppes Pizza. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni Kan være en ide å legge med bilde av feilen. Det blir litt vagt med "... eller noe lignende". 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni Mobilmodell? Androidversjon? Biltype? Kablet eller trådløs AA? Virker dette i andre biler med samme mobil? Virker andre mobiler i samme bil? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 19. juni Forfatter Del Skrevet 19. juni (endret) Hårek skrev (På 18.6.2024 den 7:35 PM): Kan være en ide å legge med bilde av feilen. Det blir litt vagt med "... eller noe lignende". Vanskelig å legge med bilde av en lydmelding, men skal prøve å gjøre ett opptak neste gang jeg prøver. Slettet-fsaSP0zV skrev (På 18.6.2024 den 7:50 PM): Mobilmodell? Androidversjon? Biltype? Kablet eller trådløs AA? Virker dette i andre biler med samme mobil? Virker andre mobiler i samme bil? Mobilmodell: Sony Xperia 5 II Android: 12 Bil: Ioniq 2020 Kablet AA Virker i andre biler: Aner ikke, kjenner ikke så mange som har bil med AA, har heller ikke testet andre sine mobiler. Å søke opp adresser har fungert smertefritt i nesten 3 år, det er kun de siste dagene at problemet har oppstått, mulig en oppdatering av AA er årsaken. Endret 19. juni av Malmern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni Malmern skrev (21 minutter siden): Virker i andre biler: Aner ikke, kjenner ikke så mange som har bil med AA, har heller ikke testet andre sine mobiler. For å finne ut om det er bilen eller mobilen som er årsaken, må du teste mobilen i en annen bil, og helst en annen mobil i bilen. Mange biler har AA (men ikke alle vet om at de har det). Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 19. juni Forfatter Del Skrevet 19. juni (endret) Slettet-fsaSP0zV skrev (2 timer siden): For å finne ut om det er bilen eller mobilen som er årsaken, må du teste mobilen i en annen bil, og helst en annen mobil i bilen. Mange biler har AA (men ikke alle vet om at de har det). De fleste jeg kjenner som har ikke har eldre bil kjører Tesla og de fleste av de har også iPhone, har en kompis som har både bil med AA og har Androidtelefon, men han bor 1 time unna... Får heller ikke testa med den gamle mobilen min da den har Android 4.0 Kommer tilbake med ny status i midten av Juli, skal besøke kompisen min da. Endret 19. juni av Malmern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni Her du ikke et nettbrett med Android du kan prøve med? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni Får du i det hele tatt opp AA på skjermen i bilen? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 20. juni Forfatter Del Skrevet 20. juni Slettet-fsaSP0zV skrev (8 timer siden): Her du ikke et nettbrett med Android du kan prøve med? Dessverre ikke, har bare ett gammelt nettbrett liggende. nomore skrev (7 timer siden): Får du i det hele tatt opp AA på skjermen i bilen? Ja, alt ellers i AA fungerer, det er kun Google Maps som kommer med en feilmelding i lydformat, selve kartet er på skjermen og kan f.eks søke opp en adresse på telefonen så kan jeg bruke skjermen i bilen til å navigere. Jeg kan også starte Google Maps på nytt i bilen så fungerer den som vanlig, det bare virker som at AA ikke oppfatter at Google Maps har startet selv om det er det første som dukker opp når jeg plugger i telefonen i bilen. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. juni Forfatter Del Skrevet 25. juni (endret) Har ett lydopptak av feilmeldingen: Ingen skjerm.mp3 En liten oppdatering: Problemet oppstår kun hvis jeg søker opp en adresse med stemmen, det er ikke tilstede hvis jeg skriver inn adressen ved hjelp av tastaturet i AA. Endret 25. juni av Malmern Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Et tips kan være å prøve en annen kabel dersom du bruker kabel. Er kabelen litt dårlig eller feil spec så kan der være at noen tjenester ikke «ser» at det er en skjerm koblet til. I tillegg er det verdt å forsøke å slette cachen for AA tjenesten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå