arne22 Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni Og så har man lært at det er en gammel Thailandsk tradisjon at noe av det første man kan møte som turist, det er "tuc-tuc drivers" som driver litt markedsføring for sin skredder. Det har vel sannsynligvis blitt solgt noen tusen skreddersydde dresser på den måten. Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni Det er vanlig i bangkok, bare nekt å kjøpe noe. Hvis dem ikke kjører deg ditt du skal så ikke betal noe. Jeg anbefaler at du laster ned appen grab og bestiller transport derifra istedenfor. 1 Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni On 20.6.2024 at 2:54 PM, freedomseeker said: Det er vanlig i bangkok, bare nekt å kjøpe noe. Hvis dem ikke kjører deg ditt du skal så ikke betal noe. Jeg anbefaler at du laster ned appen grab og bestiller transport derifra istedenfor. Tuc-tuc var vel mer vanlig og nødvendig før i tiden. Nå har jo skytrain og tunellbane blitt bygd ut så mye at man kommer seg de fleste plassene på den måten. Det er ikke så ofte jeg tar "vanlig taxi" i bangkok, men kan ikke huske å ha blitt lurt eller å ha hatt noen dårlige erfaringer med de vanlige gule/grønne taxiene. Tilbud om skreddersydd dress og slike ting, er jo noe som preller av automatisk. Når de tilbudene kommer opp, så er det jo bare å lukke ørene og se en annen vei. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli On 17.6.2024 at 7:35 PM, Milhouse85 said: Vanligvis er det 10,7% toll på klær + 25% i tillegg i mva. Så 35,7% importavgifter altså. Det blir vel heller 38,375% det vel. Først summen pluss 10,7%, så er det vel mva på toll også? 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Nå... Ble det noe Thai-Dress på trådstarter? Burde vel kommet fram nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå