svennand Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 min Windows XP professional (norsk) cd er ødelagt når jeg bruker den til å innstallere får jeg bare feilinnstalleringer... enkelte ganger vil den ikke la seg innstallere, andre ganger får jeg innstallert,men windowsen er helt på trynet fra starten av... er det noen som har bredbånd som kan lage en iso av sin cd til meg eller som vet hvor jeg eventuelt kan laste ned en kopi... kommer til å bruke min egen cd nøkkel så jeg regner dette ikke er noe brudd på noen måte? siden jeg lovlig har min egen cd (bare at den er ødelagt) Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 har du en orginal CD så er det bare å ta kontakt med M$ Norge, snakke med de og avtale sending av ny plate og så kan du sende inn din gamle xp cd og få tilsendt en ny plate i posten. kan hende du må betale en 50lapp eller noe sånt for mediet og portoen. er litt variende på hvordan enkelte operer med bytteplate.. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 off hørtes slitsomt ut har liksom 3,5mbits linje her... går så mye fortere å bare få lasta ned plata liksom men om der ikke er noe annet valg så Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har du en CD/RW stasjon? Har du mulighet til å bytte stasjon? Muligens samme problem som jeg har: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=194227 Lenke til kommentar
svennand Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Har du en CD/RW stasjon? Har du mulighet til å bytte stasjon? Muligens samme problem som jeg har:http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=194227 problemet mitt med den cd'en jeg har er at når jeg endelig får innstallert xp så bruker system (i ressurser) 100% av cpu'en konstant! med mindre jeg kjører andre program da detter den ned på 80-90% som da alle kan tenke seg så betyr dette at maskina bruker ca 10min på å åpne ett f*** program... argel! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Har opplevd samme problemer, en gang var minnebrikken (1stk) tatt kvelden(ustabil), en annen gang var XP-CDèn tilgrisa med dritt, vasket med lunkent vann og bingo..... Endret 16. januar 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå