Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tidligere flørt stalker meg


Gjest 5690a...54b

Anbefalte innlegg

Gjest 5690a...54b

Altså en mann jeg rota med tidligere, har oppholdt seg på et sted han vet jeg er noen ganger i det siste. Han oppsøker meg ikke men han ser jeg er der. Ser han også med dame der. Jeg skjønner ikke hvorfor han gjør det. Jeg har ingen følelser eller tanker om noe med han. Jeg vet ikke hvorfor han er der? Om han prøver på noe ang meg? Som sagt mannen betyr ikke noe for meg men syns det er ekkelt at han holder på slik. Er liksom mange andre steder å gå enn akkuratt der jeg går. Noen ideer fra dere om hva han kan holde på med? Voksne i 30 årene.

Anonymous poster hash: 5690a...54b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å oppholde seg på samme offentlig tilgjengelige steder uten å oppsøke noen er vel ikke akkurat definisjonen på stalking (Bruker: frohmage kom meg i forkjøpet 🙂). Kan selvsagt være at eks ønsker at du ser ham med ny dame, men kan også være at han har fått sansen for aktiviteter, steder og reisemål etter at dere har vært der sammen. er det i Oslo, går det kanskje an å unngå, men er det lillebygd med en matbutikk og en pub er det jo heller ikke like lett å unngå at man stadig treffer på hverandre. 

Lenke til kommentar
Gjest 5690a...54b
Cascada81 skrev (Akkurat nå):

Å oppholde seg på samme offentlig tilgjengelige steder uten å oppsøke noen er vel ikke akkurat definisjonen på stalking (Bruker: frohmage kom meg i forkjøpet 🙂). Kan selvsagt være at eks ønsker at du ser ham med ny dame, men kan også være at han har fått sansen for aktiviteter, steder og reisemål etter at dere har vært der sammen. er det i Oslo, går det kanskje an å unngå, men er det lillebygd med en matbutikk og en pub er det jo heller ikke like lett å unngå at man stadig treffer på hverandre. 

Ja jeg tror han vil vise seg med ny dame til meg. Skjønner det ikke for han får ikke oppmerksomhet fra meg. Bryr meg ikke om det. Men det er ikke et sted han pleier å gå så er rart han går der når han vet jeg går der. 

Anonymous poster hash: 5690a...54b

Lenke til kommentar
Gjest 5690a...54b skrev (1 time siden):

Altså en mann jeg rota med tidligere, har oppholdt seg på et sted han vet jeg er noen ganger i det siste. Han oppsøker meg ikke men han ser jeg er der. Ser han også med dame der. Jeg skjønner ikke hvorfor han gjør det. Jeg har ingen følelser eller tanker om noe med han. Jeg vet ikke hvorfor han er der? Om han prøver på noe ang meg? Som sagt mannen betyr ikke noe for meg men syns det er ekkelt at han holder på slik. Er liksom mange andre steder å gå enn akkuratt der jeg går. Noen ideer fra dere om hva han kan holde på med? Voksne i 30 årene.

Anonymous poster hash: 5690a...54b

Hjernen vår har en lei tendens til å finne mønstre og utfylle huller siden den jobber konstant med å skape mening for oss. Slikt sett kan det hende at det er nettopp det du opplever. Ikke la det bli alvorligere enn det er.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Så noen du hadde en flørt med oppholder seg på et offentlig sted som du også befinner deg på noen ganger? Han gjør ingenting annet enn å være med andre mennesker der? Og du kaller det stalking?

Ta akkurat det du skriver i førsteinnlegget ditt og snu på det. Ut ifra hva du forklarer, så kan det like mye oppfattes som om at det er du på samme sted som han og "stalker" han når han er der med andre damer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest 4def7...339
Gjest 5690a...54b skrev (3 timer siden):

Altså en mann jeg rota med tidligere, har oppholdt seg på et sted han vet jeg er noen ganger i det siste. Han oppsøker meg ikke men han ser jeg er der. Ser han også med dame der. Jeg skjønner ikke hvorfor han gjør det. Jeg har ingen følelser eller tanker om noe med han. Jeg vet ikke hvorfor han er der? Om han prøver på noe ang meg? Som sagt mannen betyr ikke noe for meg men syns det er ekkelt at han holder på slik. Er liksom mange andre steder å gå enn akkuratt der jeg går. Noen ideer fra dere om hva han kan holde på med? Voksne i 30 årene.

Anonymous poster hash: 5690a...54b

Er det et sted det er unaturlig at han er? Har han normalt ikke vært der før? Eller har du bare ikke lagt merke til hans tilstedeværelse før? Er det et shoppingsenter, butikk, torg, friluftsområde man normalt går tur i? Er det et spesielt tidspunkt? 

Jeg ville unngått dette stedet i en periode for å se om han slutter å dukke opp der. Eller gått bort til han å slått av en prat når han er der med noen andre, noe ala "Hei, har sett deg ofte her, visste ikke at du pleide å være her. Hvordan går det med deg"...... 

Anonymous poster hash: 4def7...339

Lenke til kommentar
Gjest 5690a...54b skrev (2 timer siden):

Ja jeg tror han vil vise seg med ny dame til meg. Skjønner det ikke for han får ikke oppmerksomhet fra meg. Bryr meg ikke om det. Men det er ikke et sted han pleier å gå så er rart han går der når han vet jeg går der. 

Anonymous poster hash: 5690a...54b

For meg ser det ikke ut til at du ikke gir han oppmerksomhet, og heller ikke at det er du som ikke bryr deg 🙂 Det er jo like mye du som oppholder deg hvor han er, som motsatt. Stort utvalg av alternative plasser å være på, gjelder jo like mye for din del som hans del, for det er vel ikke slik at du føler deg så privilegert at det skal være han som skygger banen? Objektivt sett er det jo han som har kommet seg videre, med ny dame. Beste jeg kan gi deg, er at han, kanskje, gjerne vil at du skal angre på et eller annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...