Gjest a019b...5e8 Skrevet 15. juni Del Skrevet 15. juni Hei dere! Er for øyeblikket i Bangkok, og lurer på om noen har erfaring med å ta en full panel STD test her? De tester for typ 13 ulike kjønnsykdommer, mye flere enn man kan teste for i Norge. Jeg hadde en uheldig opplevelse under samleie med en kvinne her, der kondomen sprakk ut. Hadde en brennende følelse på penishode etter det, samt veldig ømme baller i ca 24 timer. Symptomene forsvant, og har ikke hatt noen plager etter. Testet for hiv, syphilis, gonore og klamydia i Norge, men alt var negativt der. Er det verdt det å ta en test her som tester for absolutt alt, er det mange kjønnsykdommer utenom de 4 ovennevnte som kan ha store helseimplikasjoner og være helt symptomløse selvom man har det? Takk for innspill :) Anonymous poster hash: a019b...5e8 Lenke til kommentar
Gjest a019b...5e8 Skrevet 15. juni Del Skrevet 15. juni Ut ifra det jeg har klart å finne ut, så koster en Full panel test her rundt 5000 baht ≈ 1450kr Reiseforsikring (toppdekning) dekker vel ikke dette, siden det er ‘forebyggende’. og de mener sikkert bare at jeg må vente med å ta det til jeg er Norge, spesielt siden jeg ikke har noen symptomer heller. /TS Anonymous poster hash: a019b...5e8 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 15. juni Del Skrevet 15. juni Du får ikke sikkert svar før det har gått lang nok tid. Du får testet gratis for alt du trenger å teste i Norge. Ikke ha sex ubeskyttet inntil du har et sikkert svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå