Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

STD test i Bangkok

Gjest a019b...5e8

Anbefalte innlegg

Gjest a019b...5e8

Hei dere! 
Er for øyeblikket i Bangkok, og lurer på om noen har erfaring med å ta en full panel STD test her? De tester for typ 13 ulike kjønnsykdommer, mye flere enn man kan teste for i Norge. Jeg hadde en uheldig opplevelse under samleie med en kvinne her, der kondomen sprakk ut. Hadde en brennende følelse på penishode etter det, samt veldig ømme baller i ca 24 timer. Symptomene forsvant, og har ikke hatt noen plager etter. Testet for hiv, syphilis, gonore og klamydia i Norge, men alt var negativt der. Er det verdt det å ta en test her som tester for absolutt alt, er det mange kjønnsykdommer utenom de 4 ovennevnte som kan ha store helseimplikasjoner og være helt symptomløse selvom man har det? 

Takk for innspill :)

Anonymous poster hash: a019b...5e8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest a019b...5e8

Ut ifra det jeg har klart å finne ut, så koster en Full panel test her rundt 5000  baht ≈ 1450kr 

Reiseforsikring (toppdekning) dekker vel ikke dette, siden det er ‘forebyggende’. og de mener sikkert bare at jeg må vente med å ta det til jeg er  Norge, spesielt siden jeg ikke har noen symptomer heller.

/TS

Anonymous poster hash: a019b...5e8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...