oOF Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni Fint mål, men det er det samme hver gang jeg ser Pickford: Jeg syns han har for kort rekkevidde. Kan vel sikkert ikke laste han for det målet egentlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni Hehe... Det er ikke mange keepere som hadde tatt dette skuddet. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni oOF skrev (3 minutter siden): Fint mål, men det er det samme hver gang jeg ser Pickford: Jeg syns han har for kort rekkevidde. Kan vel sikkert ikke laste han for det målet egentlig. Det eneste som er sikkert er at hver gang han slipper inn mål, er det forsvarspillerene sin feil. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni Jotun skrev (3 minutter siden): Hehe... Det er ikke mange keepere som hadde tatt dette skuddet. Jeg er nok veldig forutinntatt mot han... Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni Tatt i betraktning hvilke offensive spillere England har så har de spilt 2 ufattelig kjedelige kamper så langt, skaper jo nesten ingenting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni Trent ute tidlig igjen. Hva skal man gjøre med den spilleren? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni Foden litt mindre krise i dag. Spent på om Palmer kommer på Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni Flere enn meg som hører at han ene kommentatoren smatter konstant? Sånn ca hvert 5. sekund. Plager meg ikke, men litt pussig. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 20. juni Del Skrevet 20. juni DrOnline skrev (3 minutter siden): Flere enn meg som hører at han ene kommentatoren smatter konstant? Sånn ca hvert 5. sekund. Plager meg ikke, men litt pussig. Nei, det hadde jeg ikke lagt merke til før nå. Takk skal du faen meg ha 1 Lenke til kommentar
PolarD Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni Lurer på l Bodø/Glimt hadde vunnet med mange mål over Italia? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni (endret) Pent mål det der Endret 21. juni av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni Den ballkontrollen der er helt enorm. For et mål! Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni Godt gjort å av kommentator å melde om at Russland setter på Malinovskyi Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. juni Forfatter Del Skrevet 21. juni (endret) Da er Polen så godt som ute av EM. Har vel liten sjanse på å være en av de bedre plasserte 3.plassene. Spent på Nederland-Frankrike nå. Forhåpentligvis ikke et så stort antiklimaks som Spania-Italia. Endret 21. juni av Liquidkey Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni Denne clear and obvious regelen er så forbanna dum, feil er feil uansett, synes det målet til Simons skulle stått, Dumfries påvirket ikke spillet, Maignan hadde aldri tatt det skuddet uansett. Lenke til kommentar
Minkowski Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni skaftetryne32 skrev (2 timer siden): Denne clear and obvious regelen er så forbanna dum, feil er feil uansett, synes det målet til Simons skulle stått, Dumfries påvirket ikke spillet, Maignan hadde aldri tatt det skuddet uansett. Enig. Jeg stusser veldig over at anuleringen begrunnes med at Dumfries hindret målvaktens sikt. Han stod godt til siden for- og delvis bak målvakten da skuddet kom, så den beskrivelsen gir ingen mening. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Tyskerne har stålkontroll på sikkerheten.... Den dagen en vil skade spillerne.... Fritt fram tydeligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå