Gå til innhold

FOTBALL-EM 2024


Anbefalte innlegg

Joeal88 skrev (2 timer siden):

Har fulgt ethvert VM/EM siden 1994, og dette er uten tvil det tristeste mesterskapet som jeg noensinne har sett.

Samtlige lag spiller for 0-0, få mål, ingen minneverdige kamper, ingen nye stjerneskudd.

Vil nesten vedde på at vi får se EMs 2 kjedeligste lag (Frankrike og England) i finalen.

Ja det har vært ett veldig kjedelig EM. For mange kjedelige lag uten profiler. Mangel på superspisser og midtbane generaler er tydelig. Ser dessverre ut til at det er utdøende rase. Ronaldo er for gammel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jotun skrev (51 minutter siden):

Ingenting som slår mesterskapet Hellas vant. 

Var sikkert noen gode kamper der, men ble totalt overskygget av Hellas.

Em I Frankrike der Portugal vant alle kampene 1-0 var mye kjedeligere enn da Hellas vant i Portugal 04 imo. (Også første em der 3.plass kunne gå videre) 

Lenke til kommentar
1 hour ago, Jotun said:

Ingenting som slår mesterskapet Hellas vant. 

Var sikkert noen gode kamper der, men ble totalt overskygget av Hellas.

Var ganske mange gode kamper der, og mange store profiler. Hellas spilte kjedelig, men det var morsomt at en så liten fotballnasjon kunne vinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jotun skrev (8 timer siden):

Det var ingenting som var morsomt med Hellas sin seier.

Totalt uenig.

ronaldo-tears-greece-2004-credit-goal-com.jpg

Lenke til kommentar
Slettet-D7I5Gr2 skrev (22 timer siden):

Em I Frankrike der Portugal vant alle kampene 1-0 var mye kjedeligere enn da Hellas vant i Portugal 04 imo. (Også første em der 3.plass kunne gå videre) 

Jeg synes nå hvertfall at EM 2016 var et forholdsvis godt mesterskap som bød på mye god fotball og flere interessante kamper.

Jotun skrev (23 timer siden):

Ingenting som slår mesterskapet Hellas vant. 

Var sikkert noen gode kamper der, men ble totalt overskygget av Hellas.

EM 2004 mener jeg var et av de bedre mesterskapene, tross av at Hellas vant.

Det blev skåret drøssevis av mål, var mange tette og jevne kamper, med profiler som markerte seg, også var det flere unge spillere som fikk sitt internasjonale gjennombrudd under EM I 2004 sånn som Wayne Rooney, Arjen Robben og Cristiano Ronaldo.

Men jeg synes fortsatt den dag i dag at det er litt synd at Tsjekkia ikke vant det Europamesterskapet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
oOF skrev (1 minutt siden):

Så hvem håer man går videre? Jeg tror jeg holder en knapp på Nederland.  Siden Simons scoret nettopp må England fremover i det minste.

 

Er det er bra skudd eller en gedigen keepertabbe? Tror denne kampen kan bli noe helt annet enn de andre kampene England har spilt, tipper på mer enn 4 mål i denne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...