Gå til innhold

FOTBALL-EM 2024


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skaftetryne32 skrev (53 minutter siden):

På ingen måte, jeg har spilt fotball, noen ganger gjør det litt vondt, det må også faktisk forstås at det er ganske mye skjelett rett under huden i beina, spill fotball på ethvert nivå så merker du det ganske fort, men ofte er det bare en pust i bakken som er greia, det er også sånn at noen ganger må man bare legge seg for at dommeren engang skal legge merke til en forseelse. Om du tror at fotballspillere er annerledes som mennesker med en annen smertegrense enn andre idrettsutøvere så har du greid å innbille deg et eller annet, mye av det samme som veldig mange andre sånn rent tilfeldigvis tror, blindet av det samme ekkokammeret kan en vel si. 

 

 

Skjønner. Skrøpelig type du også da 🤷

De femi filmerne er i ferd med å ødelegge spillet. Se på slovakierne på slutten av kampen nå. Mange gode eksempler. Han ene ligger nede med ekstreme smerter helt til dommeren kommer bort. Da får han et adrenalin anfall og spretter opp og kjefter fordi han ikke fikk omtanke og stryk langs hårene. 

Håpløst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
iGlenn skrev (2 minutter siden):

Så sinnsykt ufortjent. Håper England ryker ut denne eller neste kamp. 

Skjønner ikke hva de som mener at England er storfavoritt til å vinne hele EM har røyka. Helt tafatt lag. 

Uavgjort er helt fint her. Slovakia har ikke akkurat vært noe bedre.....

Lenke til kommentar
Jotun skrev (2 minutter siden):

Skjønner. Skrøpelig type du også da 🤷

De femi filmerne er i ferd med å ødelegge spillet.

Jotun skrev (2 timer siden):

Og de er ikke menn. De er kjerringer. Er faktisk mer pinglete enn i damefotball.

Om misogyni er det eneste argumentet ditt så er du en litt skrøpelig type selv.

Om du hadde spilt fotball selv hadde du skjønt at det er mange småkakk som gjør ganske vondt i noen sekunder, men fort går over, også er det den lille pusten i bakken, og ja det er er mye taktisk over å legge seg ned med en "skade", men det er ikke noe nytt, og det sier ingenting om spillerne selv, de gjør som manager sier.  

Lenke til kommentar

Har spilt fotball hele livet... Vet godt hvilke typer man møter på vanen 👍 og det du skriver er nettopp det som er feilen med hele greia. At dommerne tillater at det gjøres til en taktisk ting å oppføre seg på den måten. 

Slå ned på det så hadde vi blitt kvitt problemet fort. Da hadde nok ikke ting vært så fryktelig smertefullt allikevel. Selv om du sier det er reellt.

Da hadde vi kanskje skjønt det raskere de gangene det virkelig er noe også. Fått enda mer positivt utav det.

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jotun skrev (30 minutter siden):

At dommerne tillater at det gjøres til en taktisk ting å oppføre seg på den måten. 

Jeg ser ikke en løsning på det problemet, for det er ikke sånn at det alltid er sånn, om det er sant det du sier at du har spilt hele livet så burde du vite det, om det ikke er sånn at de du spiller mot, og med, er sånn som du så nedlatende beskriver som femi, for fotball gjør faktisk ganske vondt noen ganger uten at det nødvendigvis betyr at det er skade. Den beste løsningen er nok ganske enkelt å bare spille videre. 

 

 

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (29 minutter siden):

Jeg ser ikke en løsning på det problemet, for det er ikke sånn at det alltid er sånn, om det er sant det du sier at du har spilt hele livet så burde du vite det, om det ikke er sånn at de du spiller mot, og med, er sånn som du så nedlatende beskriver som femi, for fotball gjør faktisk ganske vondt noen ganger uten at det nødvendigvis betyr at det er skade. Den beste løsningen er nok ganske enkelt å bare spille videre. 

 

 

Selvfølgelig gjør det vondt av og til. Har eg noensinne sagt noe sånn? Eg snakker om de som åpenbart legger seg ned og får vondt i håp om å stoppe spillet og kødde det til for motstander. 

Gi de straffi ettertid av kampen. Lett. Da hadde drittungene (ny beskrivelse av typen folk du liker å se på spille fotball) slutta med det umiddelbart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jotun skrev (24 minutter siden):

Eg snakker om de som åpenbart legger seg ned og får vondt i håp om å stoppe spillet og kødde det til for motstander. 

Det er ikke så åpenbart som du tydeligvis tror, som jeg sier, de som legger seg ned får bare ligge ned å skade mulighetene til eget lag, du kan ikke bestemme i ettertid hvem som hadde vondt eller ikke, eller tror du på telepati kanskje ? Du har en veldig lettvint svart/hvit tankegang, men hvordan skal dette gjøres i praksis egentlig ? De som ligger nede de får bare ligge nede, men om det er skader så stopper selvfølgelig spillet, men om de faktisk hadde veldig vondt, for som jeg har prøvd å forklare selv med animasjon, slag i bein gjør faktisk ganske vondt, og noen ganger kan det føles som om noe er galt, selv om det ikke er det, skal det da straffes ? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...