Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Var litt misunnelig på broren min som er på stadion,men blir litt mindre akkurat nå føler jeg. ^^ Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Valkyrje. skrev (9 minutter siden): Spania og Frankrike i finalen. Dere hørte det her først. Det blir ikke mulig, kanskje i semifinalen, men der er det slutt for en av dem. Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni (endret) Italia ute 🥰 Nå gjenstår bare å få ut England , Portugal og Tyskland. Endret 29. juni av Valkyrje. Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni skaftetryne32 skrev (6 minutter siden): Det blir ikke mulig, kanskje i semifinalen, men der er det slutt for en av dem. Ok, men da vinner Spania. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni 34 minutes ago, Valkyrje. said: Spania og Frankrike i finalen. Dere hørte det her først. Går jo ikke, de er jo på samme side i sluttspillet 🤣 frankrike-Sveits er mitt tipps Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Jeg ønsker så at Danmark skal klare dette for da møter de mest sannsynlig Spania i kvart finalen. Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni onkel_jon skrev (8 minutter siden): Går jo ikke, de er jo på samme side i sluttspillet 🤣 frankrike-Sveits er mitt tipps My bad 😅 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni (endret) F var, den var vel hårfin, hva f straffe til Tyskland. Dette lukter hjemme bane korrupsjon, er ikke mye dansken kan gjøre der. Endret 29. juni av onkel_jon 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni onkel_jon skrev (4 minutter siden): F var, den var vel hårfin, hva f straffe til Tyskland. Dette lukter hjemme bane korrupsjon, er ikke mye dansken kan gjøre der. What? VAR har jo vært spot on både med offsiden og straffen her. 3 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Er det lov med full stopp i straffeoppløpet nå ? Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Jeg hater VAR og det var et billig straffespark. 3 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni (endret) skaftetryne32 skrev (4 minutter siden): Er det lov med full stopp i straffeoppløpet nå ? Burde vært slått ned på uansett om det ikke er full stopp, er ufattelig urettferdig. Keeper må stå som en statue på streken og blir straffet om de løfter en tå over streken, mens de som tar straffe kan danse som en ballerina hele veien og lure frem en reaksjon. Endret 29. juni av Fresh Prince 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Valkyrje. skrev (4 minutter siden): Jeg hater VAR og det var et billig straffespark. Elsker VAR, tenk bare hvor veldig feil resultatet kunne vært hadde det ikke vært for VAR. Og straffen er helt grei. 3 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni 2-0 til Tyskland, nå må flatlusene hjem!! Digg dag med både Italia og Danmark ute. 1 Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni VAR er det værste som har skjedd forballen, på tide å finne ny sport 3 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Mr.Duklain skrev (2 minutter siden): 2-0 til Tyskland, nå må flatlusene hjem!! Digg dag med både Italia og Danmark ute. De er ikke ute enda, kampen er ikke slutt, det kan fortsatt skje et mirakel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå