Jotun Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Beste treer..... Det er ikke mellom alle gruppene? Ser jeg lister Georgia som ikke videre med fire poeng mens Slovenia er videre med tre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni (endret) Ungarn og Slovenia som ryker. Georgia møter Spania. Endret 26. juni av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Der er det klart ja. Noen som har en drømmefinale i syne? Personlig vil jeg se Tyskland i finalen, kanskje litt ekstra siden det er hjemmebane. Og så håper jeg England enten blir grust av Slovakia eller kommer seg helt til finalen bare for å få håpet knust helt til slutt av Tyskland. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Tyskland Frankrike og nederland England i semi hadde vært artig. 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Litt ubalansert sluttspill. Dødens gruppe på venstre side og sommerferie-fotball på høyre. ihvertfall på papiret. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 28. juni Del Skrevet 28. juni Tyskland mot Østerrike i finalen hadde vært ganske spenstig. Evt. Tyskland mot Sveits. Ellers er jo drømmescenariet at England ryker mot Slovakia. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 28. juni Del Skrevet 28. juni On 26.6.2024 at 11:41 PM, Auto Asmodeus said: Litt ubalansert sluttspill. Dødens gruppe på venstre side og sommerferie-fotball på høyre. ihvertfall på papiret. England ser ut til å få en ekstremt lett vei til finalen. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juni Del Skrevet 28. juni Nettopp derfor ryker de på første anledning. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 28. juni Del Skrevet 28. juni Godt med en liten pause fra grelle Seven Nation Army. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. juni Del Skrevet 28. juni Jeg snakket med en spå-katt i nabolaget: Spania - Romania i finalen. 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Føler på meg at Danmark ryker ut av EM i kveld, håper følelsen er feil. Men det er jo Tyskland de møter. Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Auto Asmodeus skrev (21 timer siden): Jeg snakket med en spå-katt i nabolaget: Spania - Romania i finalen. Og Spania vinner 😁 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Ingen andre enn Italia liker Italia, dette er gøy! 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Kult at Sveits vant. Italia med første skudd på mål etter 72 minutter sier sitt om dem. Til tider frustrerende å se på - så jo ikke ut til at de hadde lyst til å vinne en gang. Danmark får det tøft i kveld. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni (endret) Tror er det svakeste italienske laget jeg har sett på årevis, finnes jo nesten ikke stjerner på laget bare middelmådige fotball spillere, unntaket er chiesa, barella og donaruma, rart de ikke har noe bedre spis enn en som floppet i premier league. Endret 29. juni av onkel_jon Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Fortsatt ingen som har funnet en vei rundt TV2 sin blokkering av VPN? Kjedelig å ikke få sett kamp når man befinner seg på feil kontinent. Tar gjerne imot tips om andre plasser å se kampen også. Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Spania og Frankrike i finalen. Dere hørte det her først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå