Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni Gallagher klar forbedring fra Trent på midten gitt. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni Slettet-D7I5Gr2 skrev (3 minutter siden): Gallagher klar forbedring fra Trent på midten gitt. Skal ikke mye til det😅 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni Var ironisk. Trent hadde gode offensive tall. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni (endret) Gadd ikke se England - er et trist fotballgufs. Er ikke noe trøst at Danmark-kampen er like kjedelig. Alle i begge kampene venter på at noen i gruppa skal score. Når det skjer så løsner det med en gang. Endret 25. juni av Auto Asmodeus Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni Jeg skjønner meg ikke på Southgate, han er verre enn Ståle Solbakken, stapper spillere i feil posisjon bare for å få dem inn i laget, Høyrebent venstreback og venstrebent venstrekant, hele venstresiden er jo helt dau, hadde vært bedre å brukt Alfie Doughty f.eks på venstre back, Eze eller Gordon på venstrekant, og Foden i en bedre posisjon for ham i en hybrid 8/10 posisjon på høyresiden av midtbane treern. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni England er ikke samkjørte. De spiller ikke hverandre gode. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni Må ha vært EMs dårligste kamper. Så bare bruddstykker av England, men det var passivt og stillestående. Danmark på sin side stanga mot et Serbia som håpet at ting ville gå av seg selv og hadde ti mann i forsvar. Med EMs dårligste dommer som tillot grisespill så blir kampen ødelagt. Om noe positivt så er det fint at Serbia røyk på hue og ræva ut fordi fotball er de faen ikke gode på.. 1 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni (endret) Vet ikke hvem som er verst å se på Belgia eller England, ingen av de har importert meg. Nå skal Belgia møte Frankrike så skjønner ikke hvorfor de spilte for uavgjort, de burde vunnet gruppa. Endret 26. juni av onkel_jon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni 3-kampene har vært knusktørre så langt. Østerrike-nederland som unntaket Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Inntrykket av EM så langt er litt skuffende. Jeg har jo ikke sett alle kampene, men det tar ikke helt av enda. Håper det blir mer futt i kampene fremover! Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni onkel_jon skrev (11 minutter siden): Nå skal Belgia møte Frankrike så skjønner ikke hvorfor de spilte for uavgjort, de burde vunnet gruppa. Fordi da ville de økt risikoen for å tape og dermed bli slått ut. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Kjedelig for Ukraina å ryke med 4 poeng. Har vært noen kjedelige kamper de siste dagene, men sånn er det vel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Hater å se portugisiske spillere overspiller hver jæva duell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Ja til flere gule kort til Portugal for deres fotball filosofi Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni (endret) Synes mange av kampene har vært bra, men formatet når lagene er jevne gjør at de fleste lagene er strategiske i tredje runde. Det gir kjedelige kamper og det er ikke akkurat første gang slikt skjer, men det er veldig tydelig i små turneringer som EM Publikum buer på Portugal når de går av banen til pause. Ser for meg Ronaldo i garderoben med sånn sint Donald Duck stemme. De som ikke tar den - ca 14:22 uti videoen https://www.tv2.no/video/sport/em-2016/fc-em-se-cristiano-ronaldo-klikke-som-donald-duck/1052401/ Endret 26. juni av Auto Asmodeus Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Haha så får Georgia straffe og leder 2-0 herlig. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Portugisiske Primadonnaer. Faller som fluer nå. Gøy. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. juni Del Skrevet 26. juni Og nå blir Ronaldo byttet ut. Jeg henter meg en øl til. Og popcorn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå