Dagner Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Havertz ass 😕 EM er for kort til at han kommer skikkelig inn i landslaget, så jo bare hvor lang tid det tok før han ble en fungerende spiller i Arsenal Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Jaja, naturlig plassering forsåvidt. Men denne skal nok diskuteres opp og ned i mente Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli (endret) Dagner skrev (3 minutter siden): Jaja, naturlig plassering forsåvidt. Men denne skal nok diskuteres opp og ned i mente Like naturlig som den Tyskland fikk mot Danmark, denne ballen så i tillegg ut til å gå i mål, i motsetning til innlegget mot Danmark som gikk til ingenmannsland. Så da blir vel VAR egentlig rettferdig i dette tilfellet -karma Endret 5. juli av Baranladion Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli (endret) Jepp. Jeg gleder meg til det blir litt orden på dette. Dette er jo forsåvidt fra en lengre distanse før ball treffer hånd i tillegg Endret 5. juli av Dagner Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Dagner skrev (2 minutter siden): Jepp. Jeg gleder meg til det blir litt orden på dette. Dette er jo forsåvidt fra en lengre distanse før ball treffer hånd i tillegg Ser ut som det var offside først. Dette burde de egentlig avklare i ettertid, for dommerens skyld Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Deilig at Spania er videre, så fortjent 🥰 Nå må bare Frankrike få ut Portugal 💪 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Frankrike er kanskje den største skuffelsen i EM. Utrolig hvor dårlig de spiller med så mange fantastiske spillere. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Veldig bra kamp mellom Spania og Tyskland. Frankrike skuffer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Frankrike kan jo ikke sette ballen i mål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Reg2000 skrev (7 minutter siden): Frankrike er kanskje den største skuffelsen i EM. Utrolig hvor dårlig de spiller med så mange fantastiske spillere. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Frankrike har ballkontroll og trykker, men sliter med å bryte gjennom forsvaret på Portugals banehalvdel. Virker likevel som et tidsspørsmål før de setter den i nettet med en halv-sjanse eller en heldig touch.. en litt merkelig kamp med Ronaldo som er passiv som et spøkelse og Mbappe som virker smått redd for å gå inn i dueller. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Blodfan av Saliba, men det der er billig Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli 17 minutes ago, Noxhaven said: en litt merkelig kamp med Ronaldo som er passiv som et spøkelse Helt utrolig at han fortsatt har klippekort på laget. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli 24 minutes ago, Slettet-D7I5Gr2 said: Kanskje jeg er den eneste, men jeg har sjelden forventninger til England. De engelske spillerne er alltid overvurdert og engelsk media tror de vinner alle kamper før de er spilt. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Skyt meg. 30 minutter til med de to verste eksemplene på fotball. Skulle ønske Spania og Tyskland gikk videre på bekostning av den dritten her.. 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Gå noen år tilbake så hadde nok Portugal hatt fordelen her Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Didier Deschamps må være tidenes kjedeligste manager, verre enn England, og med det superlaget på papiret. Reg2000 skrev (3 minutter siden): De engelske spillerne er alltid overvurdert Egentlig ikke, eller ikke denne generasjonen, kanskje for noen år siden, men nå er dette laget klasse, på papiret selvfølgelig, de har samme problem som Frankrike, ingen taktikk bare gode spillere som må gjøre alt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå