Liquidkey Skrevet 22. juni Forfatter Del Skrevet 22. juni Hvor mange banestormere ble det til slutt? Fem? Var vel en til etter kampslutt så det ut til. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Tre annulerte mål i EM, den er tung. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Golf'ern skrev (29 minutter siden): Tre annulerte mål i EM, den er tung. (Det er Lukaku også 🥹) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni (endret) Forbanna dritt VAR gjør fotball kjedelig Rett før jeg begynner å se på håndball, kjedelig som fy, men har nå i hvert fall ikke VAR. Endret 23. juni av Mr.Duklain Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Har tyskerne vært "lure" tro og byttet ut gressmatta før em med nye ruller med gress som ikke har rukket å slå rot ? Er jo latterlig løst der ute, i så fall kan de neppe ha spurt de lokale klubbgartnerne først, rart at gresset skal være så dårlig på alle baner. Mr.Duklain skrev (26 minutter siden): Forbanna dritt VAR gjør fotball kjedelig VAR er helt konge det, må bare få orden på reglementet, det er bare bra at vi har teknologi som kan rette opp i dommerfeil. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni (endret) Kanskje jeg er gammeldags, men jeg savner tiden da dommer gjorde feil, og kom unna med det, og jeg savner også tiden der spillere gjorde feil, kom unna med det. Synes det gjorde fotball både gøyere og mer interessant. Endret 23. juni av Mr.Duklain Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Mr.Duklain skrev (4 minutter siden): Synes det gjorde fotball både gøyere og mer interessant. Jeg skjønner ikke helt hvordan klare dommerfeil gjør fotballen gøyere og mer interessant, det er klart noe må fikses, clear and obvious er forbanna idiotisk, og tiden det tar må helst ned, men det tror jeg kommer med tid, halvautomatisk offside er jo langt bedre enn det man så i PL denne sesongen. 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni skaftetryne32 skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hvordan klare dommerfeil gjør fotballen gøyere og mer interessant, Det er en del av sjarmen med fotball synes jeg. VAR får fotball til å minne om om amerikansk håndegg, og det er noe jeg ikke ønsker. Lenke til kommentar
Loading...... Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Stikker ikke skotten foten litt ut der? (straffesituasjon i SKO-UNG hvor begge kommentatorene er sjokkerte over manglende straffe) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni (endret) Jada!!! 1-1 Sveits-Tyskland Endret 23. juni av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Skottland sauser det til å Ungarn vinner 1-0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni For et tullete tilløp Lewandowski bruker på straffespark(ene). Rene Zaza-nivå Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni Sterkt av Østerrike å vinne den gruppa der. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni Bellingham med en sinnsvak feilpasning. Benken neste? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni Er det mulig å få til så lite med noe så bra Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni Latterlig Mainoo ikke starter, men Gallagher. Skjer lite med sistnevnte gitt.. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 25. juni Del Skrevet 25. juni "Det er jo offside". Er det offside på hjørnespark? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå