Gå til innhold

Kjemper vi mot det som egentlig er uunngåelig?


Anbefalte innlegg

47 minutes ago, Cyrio said:

Ja.. i 1967... så 54 år siden? 

Personlig synes jeg 54 år er ganske lenge siden, men det er nå bare meg. 

Hmm, skulle nesten tro at jeg skrev at eksempelet var litt fra litt lenge siden.

Men hva vet nå jeg.

Skulle nesten tro at jeg sa at det var sånn før, men ikke lengre. Huh.

Reagan fikk heller ikke noe nasjonal innflytelse, han var jo bare guvernør i california.

Endret av shockorshot
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
shockorshot skrev (2 timer siden):

Skulle nesten tro at jeg sa at det var sånn før, men ikke lengre. Huh.

"Det er ikke sånn lengre nå, i alle fall ikke utbredt, men det var ikke lenge siden det var sånn."

"Ikke lenge siden"

Skulle nesten tro du skrev at det ikke var lenge siden, og at det fremdeles skjer men ikke så utbredt. Huh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, Cyrio said:

"Det er ikke sånn lengre nå, i alle fall ikke utbredt, men det var ikke lenge siden det var sånn."

"Ikke lenge siden"

Skulle nesten tro du skrev at det ikke var lenge siden, og at det fremdeles skjer men ikke så utbredt. Huh.

Hva var det jeg skreiv om eksempelet mitt om når det var fra?

Hva tror i alle fall ikke betyr i setningen? Tror du det betyr at jeg mener at jeg vet 100% at det skjer fortsatt eller 100% at det ikke skjer? Hva tror du jeg tror mest om hva som skjer? Kan det hende jeg åpner for at i en eller annen rural hillbilly småsted som var en sundown town før, er det en eller to kuker på den ene lokale gunshopen som tenker slik, men at det er en outlier? 

Lær deg å les.

Endret av shockorshot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
shockorshot skrev (48 minutter siden):

Hva var det jeg skreiv om eksempelet mitt om når det var fra?

Hva tror i alle fall ikke betyr i setningen? Tror du det betyr at jeg mener at jeg vet 100% at det skjer fortsatt eller 100% at det ikke skjer? Hva tror du jeg tror mest om hva som skjer? Kan det hende jeg åpner for at i en eller annen rural hillbilly småsted som var en sundown town før, er det en eller to kuker på den ene lokale gunshopen som tenker slik, men at det er en outlier? 

Lær deg å les.

Du skrev at det var et gammelt eksempel, men samtidig skriver du at "det var ikke lenge siden det var sånn"

Og når du i tillegg skriver "iallefall ikke utbredt" i,samme setning, så gir du inntrykk av at du har en eller annen form for fasit. 

Lær deg å formulere deg. 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...