Spillredaksjonen Skrevet 14. juni Del Skrevet 14. juni Åndelig oppfølger til Starcraft II begynner «early access» i sommer Gratis å spille. Les hele saken på Gamer.no» 2 1 Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni Ser litt forenklet ut ift SC2. Mindre micro intensivt, annen type grafikk mer strømlinjet. Men dette er den videoen jeg har sett så kan være helt på jordet her. Gøy med protos og mothership da! Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni Gratis å spille? Tror jeg står over da det sikkert er noe muffens med gratis spill. Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 18. juni Del Skrevet 18. juni (endret) On 16.6.2024 at 12:18 PM, Boing_80 said: Gratis å spille? Tror jeg står over da det sikkert er noe muffens med gratis spill. Ikke at jeg er fan av disse, men CS2, DotA og LoL er jo gratisspill som gjør det ganske bra. Har de en akseptabel grad av muffens? Jeg får inntrykk av at det er den typen "free to play" de går for her. Endret 18. juni av Feenyx Lenke til kommentar
rabler Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni (endret) On 16.6.2024 at 12:18 PM, Boing_80 said: Gratis å spille? Tror jeg står over da det sikkert er noe muffens med gratis spill. Det er fullt mulig å lage "gratis" spill uten å være drittsekk og det finnes faktisk en del av dem. Det fine med "gratisspill" er jo at det er enkelt å prøve og som regel også enkelt å oppdage hvor muffens det er… Edit: Når det er sagt så er jo "free to play" et lite rødt flagg. Det er jo det. Endret 19. juni av rabler Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni Feenyx skrev (23 timer siden): Ikke at jeg er fan av disse, men CS2, DotA og LoL er jo gratisspill som gjør det ganske bra. Har de en akseptabel grad av muffens? Jeg får inntrykk av at det er den typen "free to play" de går for her. Jeg spiller ikke de spillene. Men jeg er skeptisk og det må vel være lov? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå