Gå til innhold

Renault zoe


Anbefalte innlegg

Complexity skrev (7 minutter siden):

Det er vel ikke så langt fra sannheten da. Leaf er jo fra 2011 og selv nyeste modell er basert på det samme med kosmetiske endringer bare. Men så lenge man har Apple Carplay\Android Auto så er man vel ganske berget uansett.

Zoe er fra 2013 og vet ikke så mye om dem men ser ikke bort fra at nyeste utgavene der også er basert på samme ulla.

I mine øyne er de ganske avleggse begge to og ville ikke kjøpt noen av dem ny

Ikke helt riktig, Zoe fikk total facelift i 2020 og er sånnsett en del mer moderne + bedre skjermer blant annet. Begge to har ekstremt mye rekkevidde for pengene, kanskje mest på markedet - og lite feil - så prefererer man det er det svært gode kjøp. 

Endret av MrL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, MrL said:

Ikke helt riktig, Zoe fikk total facelift i 2020 og er sånnsett en del mer moderne + bedre skjermer blant annet. Begge to har ekstremt mye rekkevidde for pengene, kanskje mest på markedet - og lite feil - så prefererer man det er det svært gode kjøp. 

Total facelift vet jeg nå ikke.. Tror fortsatt det er samme ulla bare kosmetiske endringer..000-2013-vs-2020-Renault-ZOE-Vergleich-Unterschiede-Difference-Neuerungen-nderungen-changes-comparison-autofilou.thumb.webp.d270efafe8dc7c3f5fe6b4fa595b03ae.webp

Kansje mindre endringer enn Leaf fikk i 2018 og

nissan_leaf_-_oldvsnew_hero.webp.a7f092e128be544ea8bc306f73eb5c4c.webp

Selv om det ikke nødvendigvis er så mye galt i det. Er jo litt morro at batteriet fra en 2024 leaf passer rett inn i en 2011 modell. Men man får litt følelse av at bilene kansje er litt avleggse da..

Lenke til kommentar
Complexity skrev (9 minutter siden):

Total facelift vet jeg nå ikke.. Tror fortsatt det er samme ulla bare kosmetiske endringer..000-2013-vs-2020-Renault-ZOE-Vergleich-Unterschiede-Difference-Neuerungen-nderungen-changes-comparison-autofilou.thumb.webp.d270efafe8dc7c3f5fe6b4fa595b03ae.webp

Kansje mindre endringer enn Leaf fikk i 2018 og

nissan_leaf_-_oldvsnew_hero.webp.a7f092e128be544ea8bc306f73eb5c4c.webp

Selv om det ikke nødvendigvis er så mye galt i det. Er jo litt morro at batteriet fra en 2024 leaf passer rett inn i en 2011 modell. Men man får litt følelse av at bilene kansje er litt avleggse da..

Facelift er jo ikke "ny bil", men ganske stor forskjell på Zoe vil jeg si:

2013 Renault Zoe - INTERIOR


Hva gjør denne så spesiell? – Drive – Bil og motorRenault Zoe (2020) - picture 75 of 99

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Femtekolonne skrev (22 minutter siden):

Det var flere som hadde dyre feil på zoe med en gang garantien gikk ut. Jeg ble såpass skeptisk at selv ikke nye scenic, som ser ut til å være den mest komplette elbilen under 500K kr, frister veldig.

Ville ikke vært sååå bekymret for Scenic, som er basert på samme teknologi som Ariya.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...