Gå til innhold

Hvorfor tror vesten at vi har svar til ALLE løsninger?


Anbefalte innlegg

5 hours ago, ForTheImperium said:

Et tilleggspørsmål: Er demokratiet rustet til å bekjempe kriminalitet i det hele tatt? Hvis man ser på andre land som Nederland, Belgia, Tyskland, Frankrike og England, kriminaliteten går jo oppover enn nedover. Er det sånn at vi til slutt ender opp som i Usa?

Hvor mye betaler de deg egentlig? Genuint spørsmål.

Belgia:

image.png.681f9f355e423c9997c563c436d00b30.png

Nederland:

image.png.5082dc77f43fe1b8120ad47546c10b8c.png

UK:

image.png.fa8a6fc2569e5031738dee74c3bbc0c6.png

 

Frankrike, Tyskland, Spania, Italia:

image.png.e71d93e51b137142132f0538f5666eee.png

Endret av shockorshot
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hver gang jeg ser sånne temaer diskuteres på nett med påstander i hytt og gevær så får jeg alltid en liten mistanke om at det er en eller annen kampanje fra for eksempel Russland eller noen andre for å spre kvalm og uenighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Abigor said:

Hver gang jeg ser sånne temaer diskuteres på nett med påstander i hytt og gevær så får jeg alltid en liten mistanke om at det er en eller annen kampanje fra for eksempel Russland eller noen andre for å spre kvalm og uenighet.

Med tanke om hva som har kommet fram om Russlands påvirkning under BLM med bruk av kontoer på sosiale medier som så ut som ikke bare ekte, men representativt for store regionale grasrotbevegelser (slik som kontoen Blacktivist), så er det noe av det første jeg tenker.

Norge er kanskje et lite land, men vi er nabo til Russland og veldig kritisk mot dem.

Endret av shockorshot
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...