Gå til innhold

Dette er de største nyhetene fra Summer Game Fest-uka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Life is strange : Double woke styrer jeg glatt unna. Doom tapte seg helt etter Doom 3 så det styrer jeg unna. Assassins woke blir ignorert til det evt kommer på tilbud. Diablo 4 dlc, hva skal man si uten å begynne å le? Atomfall virker interessant, Perfect dark også. Gears of crap... nei takk. Star Wars : Wokelaws, nei takk. Flight sim 2024, ja takk. 

"Tar frem popcornet"

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (På 13.6.2024 den 8:08 PM):

Life is strange : Double woke styrer jeg glatt unna. Doom tapte seg helt etter Doom 3 så det styrer jeg unna. Assassins woke blir ignorert til det evt kommer på tilbud. Diablo 4 dlc, hva skal man si uten å begynne å le? Atomfall virker interessant, Perfect dark også. Gears of crap... nei takk. Star Wars : Wokelaws, nei takk. Flight sim 2024, ja takk. 

"Tar frem popcornet"

Det må være slitsomt å være så lett-krenket som du gir uttrykk for her…

• Liker 7
Lenke til kommentar
De siste Doomspillene var ganske konge. Assassins Creed/woke blir ignorert 100% fra meg. Perfect Dark? Kan det måle seg med originalen? Noe av greia med det var jo at det var missionbasert og man kunne gjøre speedruns på de forskjellige missionsa. Det var sjukt gøy, akkurat som i Goldeneye. Blir veldig positivt overrasket om de går tilbake til missionbasert inndeling av et AAA-spill!
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Angående Gears of war så var originalen ganske fet, men det begynte å gå nedover når de begynte å dra noe som heter følelser inn i storyen av en eller annen grunn. Hva er galt med å bare ha kompromissløs skyting, gørr, monstere og vold?
Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (22 timer siden):

Det må være slitsomt å være så lett-krenket som du gir uttrykk for her…

Den som blir krenket er du av kommentaren min, jeg skriver alltid med glimt i øyet, tenk å reagere så kraftig på ordet woke 😘

Tok du deg virkelig tid å komme helt fra Prekestolen helt hit til Gamer for å skrive dette, fascinerende hva enkelte gjør for likes.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (2 timer siden):

Den som blir krenket er du av kommentaren min, jeg skriver alltid med glimt i øyet, tenk å reagere så kraftig på ordet woke 😘

Jeg ble da på ingen måte  krenket av kommentaren din, men jeg syntes den fortjente å gjøres litt narr av. 😉

Det er jo du som klager på alle spillene som inneholder elementer du ikke liker. Jeg skjønner at du skriver med glimt i øyet, noe jeg også gjør, men det er åpenbart at du samtidig misliker disse spillene for innholdet de visstnok skal ha.

Det er forresten pussig at du synes det er "å reagere så kraftig", at jeg spøkte med din woke-intoleranse. At du kaller det "å reagere så kraftig" tyder virkelig på at du er overfølsom for mer eller mindre innbilt woke. 😁

Guybrush 3pwood skrev (2 timer siden):

Tok du deg virkelig tid å komme helt fra Prekestolen helt hit til Gamer for å skrive dette, fascinerende

Ja, jeg gikk hele den lange veien. Det var skikkelig slitsomt... 😛

Du synes altså det er fascinerende at jeg har mer enn en interesse? Spill har vært hoved-hobbyen min i mer enn 40 år. Selv om jeg ikke skriver mye om dem, følger jeg daglig med på Gamer.no og andre spillsider - så jeg kom faktisk til denne diskusjonen fra artikkelen, ikke fra noen andre diskusjons-sider.  Ble det mer eller mindre fascinerende nå?

Endret av Capitan Fracassa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (4 timer siden):

Jeg ble da på ingen måte  krenket av kommentaren din, men jeg syntes den fortjente å gjøres litt narr av. 😉

Det er jo du som klager på alle spillene som inneholder elementer du ikke liker. Jeg skjønner at du skriver med glimt i øyet, noe jeg også gjør, men det er åpenbart at du samtidig misliker disse spillene for innholdet de visstnok skal ha.

Det er forresten pussig at du synes det er "å reagere så kraftig", at jeg spøkte med din woke-intoleranse. At du kaller det "å reagere så kraftig" tyder virkelig på at du er overfølsom for mer eller mindre innbilt woke. 😁

Ja, jeg gikk hele den lange veien. Det var skikkelig slitsomt... 😛

Du synes altså det er fascinerende at jeg har mer enn en interesse? Spill har vært hoved-hobbyen min i mer enn 40 år. Selv om jeg ikke skriver mye om dem, følger jeg daglig med på Gamer.no og andre spillsider - så jeg kom faktisk til denne diskusjonen fra artikkelen, ikke fra noen andre diskusjons-sider.  Ble det mer eller mindre fascinerende nå?

Se her kom "stilen" ja, venten på den 🤯

Move on...

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...