Trulss Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden N|troXx skrev (4 timer siden): Ser ut som de fleste er enig i at Fiber ikke er en flopp, men at aktørenes prissetting grenser til utpressing da tenker jeg spesielt på privat boliger, som ikke er del av borettslag. Borettslagene ser ut å ha prispressingsmekanismer på plass som gjør at de får til gode avtaler med aktører. Hvilke muligheter har vi private beboere som ønsker OK fart til en OK pris (1 Gbps for 500 per måned eksempelvis). Det er jo ikke unormalt at hele nabolag deler på regningen. Dette er særlig enkelt i sameier og borettslag. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden On 12/21/2024 at 9:05 PM, Theo343 said: Siden jeg har jobbet med nettverk siden 90-tallet tror jeg ikke at jeg har behov for basis lærdom. Dette er enkelt og greit såkalt overbooking av kapasitet som går utover sluttbrukeren. Seriøst? Du behøvde ikke å skrive det? Samme om jeg sa det samme, jobbet som sveiser siden 1985? Har vedkommende feil trenger vi ikke vite hvor lengen du har jobbet i ditt yrke? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden On 1/13/2025 at 3:22 PM, Salvesen. said: 100%, laveste her er 150/150 til 820 eller hva det er. Helt uaktuelt. Har ice 4G nå til 378. Jepp, Betaler for 150/150 800kr(tv og 500/500 ca 1300kr). Kan ikke ha 4G(fult) her jeg bur. Men starlink kan jeg bruke. Får se hva jeg gjør i november. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 33 minutter siden Del Skrevet 33 minutter siden (endret) 5 hours ago, Trulss said: Det er jo ikke unormalt at hele nabolag deler på regningen. Dette er særlig enkelt i sameier og borettslag. Jepp. Men her har jeg ikke noe valg. . Fiber eller ingenting på kabel? Monopol her jeg bur.. Endret 31 minutter siden av Kjetil Lura Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10 minutter siden Del Skrevet 10 minutter siden Må være penger i fiber, nå driver Telenor og bygger i områder hvor det har vært Altibox i 15 år. Man får presset prisen litt, jeg betaler 990,- 500/500 med TV hos Altibox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå