K N Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden agvg skrev (2 timer siden): Du pleier og få ett godt tilbud hvis du tar kontakt og sier du vurderer og bytte leverandør. Jeg gjorde dette for en måneds tid siden, og han i andre enden bare lo av meg og ba meg bytte. Forstår at han personlig ikke bryr seg, men håpet at Telenor skulle bry seg 🙂 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden K N skrev (8 minutter siden): Jeg gjorde dette for en måneds tid siden, og han i andre enden bare lo av meg og ba meg bytte. Forstår at han personlig ikke bryr seg, men håpet at Telenor skulle bry seg 🙂 De er blitt så store at kunder er noe herk 1 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 1 hour ago, trikola said: Er det mulig at andre kan levere på Telenors hardware slik som det var i ADSL-tiden Sjekket på min Telenor linje, kunne hvertfall få levert av ngt og global connect. Lenke til kommentar
trikola Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Har brukt bytt.no. Ballen ruller med talkmore, Telia og NextGenTel. Iaf 2-300 lavere enn Telenor. Men også bare 50/50 - de 100/100 som jeg har nå valgte jeg heller ikke frivillig - Telenor var så vennlig 🙄 å oppgradere meg i pris og hastighet til noe jeg ikke trengte. Endret 59 minutter siden av trikola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå