xthal Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Dream Theater Type O Negative Smashing Pumpkins Har faktisk de 3 bandene på playlista nå, skikkelig god og variert slappe-av-musikk Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Vel for min egen del så kan det gå veldig mye i: Bel Canto Massive Attack Portishead Men band som Epica (nightwish-inspirert deluxe) går også greit å slappe av til Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Kamelot - Wander der har du avslapping 2k4 skaffe den asap! Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Bjørn Eidsvåg og Hotel Cæsar. Lenke til kommentar
carnage Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Windir - Soknardalr (sangen), Saknet, Arntor ein windir, My journey to the end, ++ Satyricon - I en svart kiste Thyrfing - Eldfärd (Thyrfing generelt e ganske avslappande) Burzum har noken herlege rolege og avslappande låta... Endret 19. januar 2004 av carnage Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Windir - Soknardalr (sangen), Saknet... Når eg har hørt Saknet får eg lyst å gå ut bak skuret å skyta meg, som Bakken sa. Heidra Bakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå