KompleX Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Kunne trengt noe musikk som er digg til å slappe av til... Kan bli litt mye av Black Metal til tider... Kan dere gi meg noen tips? Hadde vært digg med litt musikk etter en lang dag på skolen. Endret 26. januar 2004 av KompleX Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 musikken til filmen Schinlder's List! Secret Garden er avslappende! Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 hmm... hvis du ikke klarer å slappe av til Dimmu så kan du jo prøva Darkthrone, ganske avslappende .......... secret garden er som tidligere nevnt bra..sunday bloody sunday (den akustiske versionen) av U2, veldig rolig og av slappende... og Lithium av Nirvana.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Tool og mykje av Toto. Spesielt Toto - While My Guitar Gently Weeps, er heilt nydelig. Edit: Live versjonen er best. Endret 15. januar 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Tja, en liten liste: Miles Davis Modest Mouse Johnny Cash Neutral Milk Hotel Ani DiFranco Pink Floyd - Dark side of the moon Silje Nergaard Tonic Tori Amos Unni Wilhelmsen Belle and Sebastien Arab Strap Diana Krall Eva Cassidy Fools Garden Katthult Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Tangerine Dream Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 roots reggae og dub, Lee Perry f.eks. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Shpongle Sigur Rós Enya Vivaldis fire årstider Pink Floyd - The Wall Odd Børretzen og Lars Martin Myhre Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Borknagar, Smashing Pumpkins, Metallica (de rolige sangene som Fade to black, Nothing Else Mathers osv) hvis du prøver å holde deg våken før eller senere kan jo du fyre opp noe Immortal edit : Bjørn Eidsvåg har jo masse rolig musikk Endret 16. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Secret Garden er nevnt Chopin Beethoven Rolig klassisk musikk generelt The Beta Band Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har folk glemt den ULTIMATE avlsappningsmusikken? Det finnes jo ikke noe bedre enn ENYA og Gregorian. Jeg har nesten alt av Enya og det er uten tvil noe man sovner av etter kort tid. PS: Trenger du noe annet å sove til? Lån en lydbok, sovner på et blunk Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Synes det er ganske digg å sovne til musikk jeg og, gjør det omtrent hver kveld, men har hørt noe rart noe da, at hvis man sovner til musikken så kan hjertet slå i takt med rytmen i sangen, når sangen stopper så stopper og hjertet...men jeg har ikke merket noe ihvertfall Jeg liker å slappe av til enkelte sanger av Dream Theater, f.eks "Vacant", og "this dying soul" (på det nyeste albumet). "Bjørn Eidsvåg - skyfri himmel" er fin og. Endret 16. januar 2004 av flodhest Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg liker å slappe av til enkelte sanger av Dream Theater, f.eks "Vacant", og "this dying soul" (på det nyeste albumet). Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Må bare få legge til at det heter "Musikk å slappe av til." Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Biosphere_Substrata. Ren DOP. Lenke til kommentar
aSADAS Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Opeth - Damnation er et slappe album. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Children of Bodom er forresten også ganske bra "avslappnings-musikk". Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Kamelot - Wander der har du avslapping 2k4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå