Gå til innhold

iPhonen din takler neppe alle AI-funksjonene til Apple

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter med inntrykket av at utviklinga ikkje går heilt rette vegen. Ikkje fordi eg ikkje liker AI-verktøy men fordi software utviklinga går mykje fortare enn hardware utviklinga.

Ein mobiltelefon er dårleg egna til å køyre tung bilde- og videoredigering. Sjølv med kraftig nok hardware så får ein problem med varmeutvikling om mobiltelefonen også skal få plass i lomma. Særleg når ein også skal lage mobiltelefon vatn og støvtett.

Android rulla nyleg ut ei oppdatering full av nye AI funksjonar, eg er spent på kor mykje disse funksjonane reduserer batteritida.
Det er fint å ha ein supercomputer i lomma som kan gjere alt som ein stasjonær-PC kan gjere, men ikkje når baksida er at telefonen må ladast anna kvar time.

Lenke til kommentar

Men har man da reflektert over hvofor mobiltelefoner utstyres med AI og hva som kan være fordeler og ulemper med det?

Hvilke AI funksjoner er det som er egnet for lokal prosessering på en mobiltelefon?

Endret av arne22
Lenke til kommentar

Mye av funksjonaliteten i "Apple Intelligence" er uansett uinteressant for flertallet i Norge siden det ikke vil støtte andre språk enn engelsk i 2024, med flere språk ventet i 2025. Og norsk tipper jeg er langt bak i rekken over nye språk som får støtte når man først i år har klart (prioritert) å få til ordforslag på det norske tastaturet, årevis etter andre språk og en funksjonalitet man har hatt på tredjeparts tastatur og Android siden tidenes morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...