herzeleid Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar DJViking skrev (1 time siden): https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/o3xeWK/civilization-7-faar-blandet-mottagelse-hos-kritikerne Jeg kommer nok sikkert til å kjøre Civ7, og prøve å spille det. Siden jeg har kjøpt og spilt alle Civ-spillene siden Civ2. Men jeg kommer til å vente til prisen er satt kraftig ned før jeg kjøper. Basert på kritikken ser jeg konturene av at ‘sivilisasjonsbyttet’ kommer til å ødelegge mye av innlevelsen for min del: – Gitt at Civ 7s ellers så smart animerte ledere ikke endrer seg visuelt i det hele tatt gjennom tidene, ender du opp med noen forvirrende situasjoner som å få Ben Franklin til å erklære krig mot deg og deretter måtte undersøke hvilken sivilisasjon han faktisk kontrollerer akkurat nå. Persia? Ooookey. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Litt snodig setning. Hvis Franklin hadde andre klær i den antikke eraen enn i den moderne eraen så ville man fremdeles måtte sjekke hvilken civ han leder. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 5. februar Forfatter Del Skrevet 5. februar Jeg likte Civilization 2 lederne, som var filmet ekte skuespillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå