Gå til innhold

Leder kom med dårlig kommentar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
forhelvete skrev (12 minutter siden):

Jøss.det var det du kunne komme med? Ingen ryggrad i dette folket.

Ok, il bite.

Get the fuck over yourself!

Personen kom med en kommentar du valgte å se på som hersketeknikk, folk kommer med råd her, du svarer med hersketeknikk. Slutt å troll!

Mic drop - i am outa here!

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
forhelvete skrev (6 minutter siden):

Trudde det var et diskusjonsforum. Folk oppfører seg som barnehageunger. Lattisz.  Jeg har rapportert flere for usaklige personagrep+ ubrukelige svar og meninger. Ha en fin dag

Du har fått mange gode svar. Problemet er nok deg selv og ikke den nye lederern som ikke er din leder.. Bedre humør i morgen.

Endret av flamethower1234
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
forhelvete skrev (1 time siden):

Jøss.det var det du kunne komme med? Ingen ryggrad i dette folket.

Ja, det var det eneste fornuftige å si. Du ser vel at reaksjonen din på sjefen din er i overkant dramatisk? Men skummelt blir det da jeg leste at du etterlyste råd for å ta  sjefen din. Det er ingen normal reaksjon. Det modne å gjøre i denne situasjonen hadde vært å ta en prat med sjefen og rydde opp i eventuelle misforståelser. Du sier at andre mangler ryggrad i denne tråden. Høres mer ut som at du er unnvikende og passiv-aggressiv. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
forhelvete skrev (43 minutter siden):

Trudde det var et diskusjonsforum. Folk oppfører seg som barnehageunger. Lattisz.  Jeg har rapportert flere for usaklige personagrep+ ubrukelige svar og meninger. Ha en fin dag

Hvis moderatorene begynner å luke ut kommentarer som er tilsvar til din hovedpost så vil jeg le høyt. De fleste med gangsyn skjønner at problemet ligger hos deg. Kanskje det er du som må manne deg opp og løse dene floken på en voksen måte og ikke som en drittunge.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...