forhelvete Skrevet 13. juni Forfatter Del Skrevet 13. juni Boing_80 skrev (2 minutter siden): Du høres ikke helt frisk ut. Ta kontakt med fastlegen din. Jøss.det var det du kunne komme med? Ingen ryggrad i dette folket. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 13. juni Del Skrevet 13. juni forhelvete skrev (6 minutter siden): Jøss.det var det du kunne komme med? Ingen ryggrad i dette folket. Slutt å vær hårsår, skjerp deg. 5 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13. juni Del Skrevet 13. juni forhelvete skrev (12 minutter siden): Jøss.det var det du kunne komme med? Ingen ryggrad i dette folket. Ok, il bite. Get the fuck over yourself! Personen kom med en kommentar du valgte å se på som hersketeknikk, folk kommer med råd her, du svarer med hersketeknikk. Slutt å troll! Mic drop - i am outa here! 4 2 Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 13. juni Del Skrevet 13. juni Ikke rart det er krig i verden, det starter på arbeidsplassen 1 Lenke til kommentar
forhelvete Skrevet 13. juni Forfatter Del Skrevet 13. juni Trudde det var et diskusjonsforum. Folk oppfører seg som barnehageunger. Lattisz. Jeg har rapportert flere for usaklige personagrep+ ubrukelige svar og meninger. Ha en fin dag Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 13. juni Del Skrevet 13. juni (endret) forhelvete skrev (6 minutter siden): Trudde det var et diskusjonsforum. Folk oppfører seg som barnehageunger. Lattisz. Jeg har rapportert flere for usaklige personagrep+ ubrukelige svar og meninger. Ha en fin dag Du har fått mange gode svar. Problemet er nok deg selv og ikke den nye lederern som ikke er din leder.. Bedre humør i morgen. Endret 13. juni av flamethower1234 5 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 13. juni Del Skrevet 13. juni (endret) Du har jo bomma fullstendig helt når du klager på "ubrukelige svar og meninger" men likevel sier at dette er diskusjonsforum. Endret 13. juni av flamethower1234 2 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 13. juni Del Skrevet 13. juni forhelvete skrev (1 time siden): Jøss.det var det du kunne komme med? Ingen ryggrad i dette folket. Ja, det var det eneste fornuftige å si. Du ser vel at reaksjonen din på sjefen din er i overkant dramatisk? Men skummelt blir det da jeg leste at du etterlyste råd for å ta sjefen din. Det er ingen normal reaksjon. Det modne å gjøre i denne situasjonen hadde vært å ta en prat med sjefen og rydde opp i eventuelle misforståelser. Du sier at andre mangler ryggrad i denne tråden. Høres mer ut som at du er unnvikende og passiv-aggressiv. 4 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 13. juni Del Skrevet 13. juni forhelvete skrev (43 minutter siden): Trudde det var et diskusjonsforum. Folk oppfører seg som barnehageunger. Lattisz. Jeg har rapportert flere for usaklige personagrep+ ubrukelige svar og meninger. Ha en fin dag Hvis moderatorene begynner å luke ut kommentarer som er tilsvar til din hovedpost så vil jeg le høyt. De fleste med gangsyn skjønner at problemet ligger hos deg. Kanskje det er du som må manne deg opp og løse dene floken på en voksen måte og ikke som en drittunge. 3 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. juni Del Skrevet 13. juni Leken har egentlig aldri vært god og det startet med åpninginnlegget, så vi gir oss her. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg