Daffa Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 jeg har akkurat fått igang ny pcn min med en Raptor 36,7gb eller noe sånnt. Men nå stopper hele maskinen i loadingen til windows!! (de der blå strekene osv) Har trekkt ut alt annet enn harddisken, så det må være den som er problemet! noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Så vidt jeg vet er raptor en serial - ata disk, (rett meg viss jeg tar feil) Og da må du innstalere drivere til den... Dette gjøres fra windows xp cd'en (antar at du bruker den) PS, du må innstalere windows pånytt for å få tilgang til s-ata drivere. Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Har gjort alt det der.. pcn har funket i minst 1uke.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Men får du ikke startet maskinen i det hele tatt eller er det bare det at de strekene stopper en liten stund hver gang du starter opp maskinen? Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 De der strekene stopper helt.. Klinke umuli å komme inn i Windows Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Prøvd å legge inn Windows på nytt igjen? Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Det er også ett problem.. Jeg har i windows cdn osv, men pcn vil ikke boote.. Gikk helt grett da jeg innstallerte første gangen.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Du må velge dvd/cd-rom fra bootmenyen (F11 på mitt kort) eller gå inn i BIOS og sette oppstartsenheten til dvd/cd-rom. Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 altså.. jeg er ikke helt noob heller da Jeg kan me data.. bare aldri hatt SATA disk før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå