Spillredaksjonen Skrevet 10. juni Del Skrevet 10. juni Viste 13 minutter av Assassin's Creed Shadows Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 11. juni Del Skrevet 11. juni Ser bra ut, men har mange spill fra AC serien jeg ikke har spilt. Så hvis jeg kjøper det. blir det vel om en goooooood stund når det har blitt billigere. 1 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 11. juni Del Skrevet 11. juni Står glatt over dette makkverket. 1 Lenke til kommentar
rabler Skrevet 11. juni Del Skrevet 11. juni 5 hours ago, Randalf the Black said: Ser bra ut, men har mange spill fra AC serien jeg ikke har spilt. Så hvis jeg kjøper det. blir det vel om en goooooood stund når det har blitt billigere. Noen fordeler skal vi som ikke rekker å spille spillene når de kommer ut ha! Det synes jeg bare er rett og rimelig. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 11. juni Del Skrevet 11. juni Ser jævlig bra ut. Blir dag én kjøp dette her!! 1 Lenke til kommentar
Xandworm Skrevet 11. juni Del Skrevet 11. juni (endret) Utfordring til dere som vil sjekke virkelighetsnivået. Ta på dere et kubein på ryggen, to skiftenøkler hengende langs siden, fire stålballer i beltet og to kjempekroker og prøv å snike dere rundt i huset og se hvor mye lyd det lager:D Endret 11. juni av Xandworm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå