Gå til innhold

Sniktitt: Star Wars Outlaws


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guybrush 3pwood skrev:
WigNut skrev (8 timer siden):

Ubisoft... Hadde man regnet med noe annet? De lager jo som sagt AAAAAAAAAAA spill som du skal betale blodpenger for. Styrer LANGT unna ALT de lager.

Skal forhåndsbestille The Division 3 så snart det blir lansert ❤️ 

Får du spillet raskere hvis du forhåndsbestiller ? Ellers hvorfor gjør du det ?
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
12 hours ago, Upsidian said:

Regner med at man er good guy selv om man er "outlaw" og ender opp med å gjøre de moralske riktige tingene. Spill studioer i dag er jo allergisk mot å gi spillerene det de faktisk vil ha. Står nok over.

Det er jo star wars så du er "Han Solo" typen av outlaw. Generelt er ikke Star Wars en spesielt mørk verden. Forøvrig vil folk flest spille good guys. Undersøkelser viser gjerne at under 5% av spillerne prøver seg på onde karakterer i rpg spill.

Uansett så denne traileren veldig bra ut. 

Endret av Reg2000
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg ser i krystallkula at problemet med spillet fra Ubisoft kommer til å være det samme som med alle andre spill fra Ubisoft, nemlig Ubisoft. EA har i det minste studioer som har masse forskjellige strenger å spille på, om de bare får muligheten, og de har gjort utrolig mye riktig med Jedi Fallen Order og Survivor (foruten å rushe Survivor og ødelegge launch). Ubisoft lanserer bare de samme to spillene om igjen og om igjen. Jeg forventer at vi får "mulighet" til å kjøpe "in-game currency" som kan brukes på "time savers", skins, quests, osv.

Hard pass på Ubisoft.

Endret av Snøspade
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg helt vilt til dette! Selvfølgelig pga er ihugga starwars fan. For min del, kan det ikke feile, uansett hvor ræva andre synes det er. Også glad for det er Ubisoft for de ha laget et par openworld spill fra før. Fare for repetisjon ? joda, men hvilke spill er det som ikke har det om dagen? Cash shop? joda, men er det bare å drite i? Joda, det er faktisk det også. Ønsker man å være negativ så blir det som regel sånn også.

Godt det ikke er tvang å kjøpe å spillet, så kan du selv velge å hoppe over det. Er ikke det faktisk ganske bra også da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Fleskelars skrev (5 timer siden):

Får du spillet raskere hvis du forhåndsbestiller ? Ellers hvorfor gjør du det ?

Pre-order benefits vet du, som man kun får om man nettopp forhåndsbestiller. Ja, du tar en risiko på om spillet er bra eller ikke. Men det finnes en alternativ vei. Ved å betale for Ubisoft+ som i skrivende stund koster 179,- per måned får du også pre-order bonusen. Ett mindre beløp å tape om spill fra Ubisoft skulle vise seg å være søppel, som for eksempel var tilfellet med Skull and Bones.

Og skulle det vise seg at spillet er supert, og du ønsker å kjøpe det til odel og eie. Så gir Ubisoft+ deg 20% rabatt på kjøpesummen, som betyr at du ikke taper på å teste spill med Ubisoft+ først. Faktisk så lønner det seg å kjøpe Ubisoft+ før man kjøper spillet, for rabatten er typisk større enn kostnaden for en måned med Ubisoft+, med unntak av om man kjøper standard edition av spillet. Men selv da får du nesten hele beløpet du betalte for en måned med Ubisoft+ tilbake.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev (10 timer siden):

Får du spillet raskere hvis du forhåndsbestiller ? Ellers hvorfor gjør du det ?

Tsk tsk tsk :p For å trigge deg vet du 😘

Men helt ærlig så forhåndsbestiller jeg KUN spill som jeg VET jeg kommer til å like, så er de betalt og ferdig lastet ned dagen de slippes. Som fks Elden Ring DLC. The Division 1 og 2 elsket jeg, så da vet jeg at jeg kommer til å like 3'en. Pluss av og til får man noen kjekke pre order bonuses, uten at det betyr så mye. Jeg bruker ca 6000 - 7000 kroner på spill +/- i året, utenom ps plus, gaming er en av hobbiene mine og jeg bruker de på spill i stedet for å kjøpe nytt skjermkort til 7000K+ hvert år 🙃

PS! Star Wars Outlaws skal jeg ikke røre, ikke så om det kommer på tilbud til 50%

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Artikkelen gir meg ikke akkurat håp for dette spillet, men kanskje det er noe å hente.

Ubisoft gjør det ikke spesielt bra for tiden, har de laget noe som ikke floppet enten kommersielt eller kritisk siden AC Valhalla?

Far Cry serien deres får dårligere anmeldelser med hver utgivelse, de siste spillene deres druknet i andre mer interessante utgivelser og firmaet selv har hatt interne problemer i det siste.

De tapte 500 millioner euro i fjor eller noe, kansellerte en del spill og sa opp masse ansatte. Samtidig har de gått ut og sagt at de vil begynne å bruke AI til å lage utkast til dialog i spill, så det lover jo bra... Går vel like bra som når de ville selge NFT.

De dumpet vel også nylig alle spillene sine inn på Steam igjen med 80-90% avslag for å skaffe raske penger.

Man kan håpe at de henter seg inn igjen, men det ser foreløpig ganske desperat ut.

Endret av SkebbZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
SkebbZ skrev (1 time siden):

Ubisoft gjør det ikke spesielt bra for tiden, har de laget noe som ikke floppet enten kommersielt eller kritisk siden AC Valhalla?

Prince of Persia: The lost Crown er faktisk ett ganske ålreit spill.

Lenke til kommentar
CrabHabit skrev (1 minutt siden):

Dette ser jo helt fantastisk ut. Disse gutta bommer sjeldent og dette ser ut som enda et lett kjøp på lansering. Gleder meg stort

Åpenbart at du har null interesse for dette spillet lol. :thumbdown:

(Og også Dragon Age: The Veilguard; ref en annen kommentar).

Lenke til kommentar
Laserbeam skrev:
CrabHabit skrev (1 minutt siden):

Dette ser jo helt fantastisk ut. Disse gutta bommer sjeldent og dette ser ut som enda et lett kjøp på lansering. Gleder meg stort

Åpenbart at du har null interesse for dette spillet lol. :thumbdown:

(Og også Dragon Age: The Veilguard; ref en annen kommentar).

Hva mener du? Skal garantert hadet, elsket Dragon Age: Inquisition og tipper jeg har rundt 700 timer i det
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...