Spillredaksjonen Skrevet 10. juni Del Skrevet 10. juni Klart for nye eventyr i AAAA-spelet Ubisoft ladar kanona. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. juni Del Skrevet 10. juni Kjenner enda ingen som har kjøpt dette spillet. Den første A-en i AAAA må stå for "Anti" 2 1 Lenke til kommentar
SimpliEcks Skrevet 11. juni Del Skrevet 11. juni Comma Chameleon skrev: Kjenner enda ingen som har kjøpt dette spillet. Den første A-en i AAAA må stå for "Anti" Hehe... ingen jeg kjenner har engang nevnt det spillet. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 11. juni Del Skrevet 11. juni ...flashback til 2003-2006, da pirater var inn... Lenke til kommentar
oyvind88 Skrevet 11. juni Del Skrevet 11. juni Red Frostraven skrev (6 timer siden): ...flashback til 2003-2006, da pirater var inn... Var vel ca da de startet utviklingen av spillet også🤷♂️ 2 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni Del Skrevet 11. juni 8 hours ago, Red Frostraven said: ...flashback til 2003-2006, da pirater var inn... Pirat mani høydepunktet var vel Black Sails 2014 og Black Flag 2013. Greit nok at Black Sails bare var Vikings but pirates. Men var jo litt underholdende og foretrakk det over Vikings. Da Vikings var alt for like Viking og alt for mye Sons of Anarchy med sverd for min del. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 12. juni Del Skrevet 12. juni Comma Chameleon skrev: Kjenner enda ingen som har kjøpt dette spillet. Den første A-en i AAAA må stå for "Anti" Jeg fikk kjøpt det til 50% på Ubisoft men har ikke spilt det ennå. Lenke til kommentar
rØrern Skrevet 12. juni Del Skrevet 12. juni Dette er knapt AA en gang i kvalitet, ergo nærmere indie game med litt ekstra mechanics. Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 12. juni Del Skrevet 12. juni rØrern skrev (1 time siden): Dette er knapt AA en gang i kvalitet, ergo nærmere indie game med litt ekstra mechanics. Indie games er som regel bra. 2 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 12. juni Del Skrevet 12. juni Comma Chameleon skrev (På 10.6.2024 den 9:54 PM): Den første A-en i AAAA må stå for "Anti" AAAA-betegnelsen var en henvisning til spillets levetid. 2 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 12. juni Del Skrevet 12. juni Sitat Andre sesong av spelet har vore ute i ei stund Spill med "sesonger" gir meg brekninger. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 12. juni Del Skrevet 12. juni Tåka skrev (14 timer siden): Comma Chameleon skrev (På 10.6.2024 den 9:54 PM): Kjenner enda ingen som har kjøpt dette spillet. Den første A-en i AAAA må stå for "Anti" Jeg fikk kjøpt det til 50% på Ubisoft men har ikke spilt det ennå. Jeg spilte gratis(beta eller noe sånn) i ca 20 timer og likte det godt . Kjøpte det til så fullpris og spilte det to timer.... Ikke rørt det i ettertid. Thats life. You win some and you loose some. Spillet er greit det, men det er for lite innhold. Kommer nok til å spille det om en stund, om det ikke blir en ny Anthem. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. juni Del Skrevet 12. juni bo1e skrev (5 timer siden): Spill med "sesonger" gir meg brekninger. Forstår jeg godt. Hvis det gjøres riktig så er det en ting som forlenger levetiden til spillet, men det er så mange som gjør det feil. Og så er det ikke alle spill som passer den modellen. Fortnite, lik spillet eller ei, har vel gullstandarden for hvordan man gjør slike sesonger. 1 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 14. juni Del Skrevet 14. juni Tåka skrev: Comma Chameleon skrev: Kjenner enda ingen som har kjøpt dette spillet. Den første A-en i AAAA må stå for "Anti" Jeg fikk kjøpt det til 50% på Ubisoft men har ikke spilt det ennå. Jeg kjøpte det for 50% + 20% i avslag til 239,- Da gikk det an å kjøpe spillet, da det kom var det vel 599? Jeg har spilt en del og synes det er overraskende bra. Spillet minner meg en del om Pirates of the Burning Sea. Ser ign og pcgamer har gitt spillet 7 av 10. Tror set ville vært min rating og. Men ser fort at det blir mindre og mindre å gjøre i lengden. Regner med det blir litt mer kjøtt på beina etterhvert. For de som er redd for pvp, så kan man velge å unngå det om man vil. Spillet har noen imponerende kamper til tider, og det er veldig godt å komme seirende (seilende) ut av disse. Opplevd veldig lite bugs så langt, men noen UI bugs her og der i ny og ne. Men ikke noe som ikke har fikset seg selv etter en "close to menu" for å så spille videre igjen. Absolutt verdt 239,- Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni Kenhten skrev: rØrern skrev (1 time siden): Dette er knapt AA en gang i kvalitet, ergo nærmere indie game med litt ekstra mechanics. Indie games er som regel bra. Er jo latterlig mange dårlige Indie spill. Prosentandelen av AAA spill som er bra er veldig mye høyere. 1 Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni Det er svært mange indie devs vs AAA studio. Indie devs lager det de vil uansett om du synes spillene er dårlige eller ikke. Derav indie, Independent developers. AAA studio lager spill til massene og når det går dårlig taper de flere titalls til hundrevis av millioner. De blir styrt top-down. Du tenker sikkert bare grafikk og ikke gameplay, game mechanics og historie. Mange av de største nye AAA har færre spillere enn indiespill. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni altså.. Når man pumper så mye penger inn i et spill så mååå det vell være en person som kan si at spillet er dårlig? Eller er det ingen som klarer å si mot/til sjefen? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni MrLuni skrev (1 time siden): altså.. Når man pumper så mye penger inn i et spill så mååå det vell være en person som kan si at spillet er dårlig? Eller er det ingen som klarer å si mot/til sjefen? Folk har vel ikke lyst til å miste jobben 😛 Lenke til kommentar
CrabHabit Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Comma Chameleon skrev: Kjenner enda ingen som har kjøpt dette spillet. Den første A-en i AAAA må stå for "Anti" Vi kan bli kjent om du ønsker å endre på det. Lurer også på forøvrig hva du tror de resterende tre A'ene står for Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni CrabHabit skrev (6 minutter siden): Comma Chameleon skrev (På 10.6.2024 den 9:54 PM): Kjenner enda ingen som har kjøpt dette spillet. Den første A-en i AAAA må stå for "Anti" Vi kan bli kjent om du ønsker å endre på det. Lurer også på forøvrig hva du tror de resterende tre A'ene står for AAA står jo for "Triple A". Så "Anti AAA" game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå