Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Er det lov å bruke treningsenter som arena for å selge ting?


Gjest dd5ff...25d

Anbefalte innlegg

Gjest dd5ff...25d
Markiii skrev (16 timer siden):

Da trenger du jo ikke å forholde deg til henne i det hele tatt. Bare si ifra om at du ikke ønsker noe fra henne, og ikke snakk med henne i det hele tatt. Hvis det ikke er noe som krever at dere samarbeider eller lignende så er dere jo bare to fremmede på et senter, og kan bare ignorere hverandre.

Jo for hun pleier å dusje der og det gjør jeg og. Så nå må jeg dusje når jeg kommer hjem i stedet for å unngå henne. Ikke alltid jeg skal hjem etter trening og da må jeg være i hsrderobe med henne å dusje .Litt irriterende men etter en periode slutter hun vel med det forhåpentligvis.

 

Anonymous poster hash: dd5ff...25d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest dd5ff...25d
Gjest dd5ff...25d skrev (På 22.6.2024 den 11:12 PM):

Ja gjør nok det. Men det tilfører jeg huden med lirt kremer så det går bra. Jeg får lett kviser og hudormer så for meg er det bra å ha litt tørr hud. Så fort bufen min blir fettete så får jeg kviser.. før jeg rrente dusja jeg bare annenhver dag og noen ganger hver dag på sommeren etter jobb når det var veldig varmt. Nå dusjer jeg to ganger daglig etter trening og etter jobb unntagen i helger når jeg har fri.

Så nå har jeg mye mindre uren hud siden jeg svetter ut og bsdkrt ansiktet mer 

Anonymous poster hash: dd5ff...25d

Men nå har jeg jo gitt klar beskjed og hun får uansett ikke lov å holde på på senteret med salg av denterlere etter jeg sa ifra. Så hvis hun ikke gir seg så kan jeg bli sint også ta det videre igjen 

Anonymous poster hash: dd5ff...25d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...