Eskove Skrevet 11. juni Del Skrevet 11. juni Håper du gav dem navnet. Slike multi-level-marketing selskaper er noe herk. Bra at dem tar tak i saken. Håper det blir bedre der i framtiden Jeg ville blokkert dama på facebook om hun inviterte deg til en gruppe for å selge deg produkter. 1 Lenke til kommentar
Eskove Skrevet 11. juni Del Skrevet 11. juni Gjest dd5ff...25d skrev (2 timer siden): Men jeg føler meg nærmest pliktig til å kjøpe mer siden jeg har fått sånne små gratis prøver. Hun gir jo ut de med forventinger om at vi skal kjøpe mer. Jeg elsker å få slike prøver. Føler meg over hodet ikke pliktet til å kjøpe. Om noen maser etter å ha gitt meg prøver sier jeg bare. Kvaliteten vær fæl. så kommer til å holde meg LANGT unna det merket i fremtiden 😂 1 Lenke til kommentar
Gjest dd5ff...25d Skrevet 12. juni Del Skrevet 12. juni Eskove skrev (6 timer siden): Håper du gav dem navnet. Slike multi-level-marketing selskaper er noe herk. Bra at dem tar tak i saken. Håper det blir bedre der i framtiden Jeg ville blokkert dama på facebook om hun inviterte deg til en gruppe for å selge deg produkter. Kommer til å melde meg ut av gruppa i hvertfall.... Hun skal visst ha home party hjemme hos ei av instruktørene på senteret og sa hun. Og lurte på om jeg ville bli med eller ha home party selv hos meg men jeg jobber hver kveld så jeg kan ikke . Jeg gidder hvertfall ikke å begynne å selge sånt. Og ja jeg sendte navnet hennes på epost så hun får nok en mail om det tenker jeg. Anonymous poster hash: dd5ff...25d Lenke til kommentar
Gjest dd5ff...25d Skrevet 12. juni Del Skrevet 12. juni Eskove skrev (10 timer siden): Jeg elsker å få slike prøver. Føler meg over hodet ikke pliktet til å kjøpe. Om noen maser etter å ha gitt meg prøver sier jeg bare. Kvaliteten vær fæl. så kommer til å holde meg LANGT unna det merket i fremtiden 😂 Ts her. Jeg heller har ikke noe imot å få prøvene i bunn og grunn. Men hvis jeg gir tilbakemelding på at jeg ikke vil ha det så skal vel den som selger prøve å selge meg noe annet. Det er jo alt mulig i den serien. Sminke og forkrem, solkrem har hun også nevnt som sikkert er jævli dyr. Og jeg blir joldr igjen når jeg er sulten og vil hjem etter trening. Jeg synes hun er innpåsliten og klarer meg fint uten de prøvene egentlig for å slippe sånt mas. Tror jeg rjorde meg selv og de andre som blir mast på en tjeneste ved å si ifra til senterleder Anonymous poster hash: dd5ff...25d Lenke til kommentar
Gjest dd5ff...25d Skrevet 12. juni Del Skrevet 12. juni Gjest dd5ff...25d skrev (9 minutter siden): Ts her. Jeg heller har ikke noe imot å få prøvene i bunn og grunn. Men hvis jeg gir tilbakemelding på at jeg ikke vil ha det så skal vel den som selger prøve å selge meg noe annet. Det er jo alt mulig i den serien. Sminke og forkrem, solkrem har hun også nevnt som sikkert er jævli dyr. Og jeg blir joldr igjen når jeg er sulten og vil hjem etter trening. Jeg synes hun er innpåsliten og klarer meg fint uten de prøvene egentlig for å slippe sånt mas. Tror jeg rjorde meg selv og de andre som blir mast på en tjeneste ved å si ifra til senterleder Anonymous poster hash: dd5ff...25d Holdt igjen* Anonymous poster hash: dd5ff...25d Lenke til kommentar
Gjest dd5ff...25d Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni Ts her igjen. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Fikk nå melding av denne damen jeg trener sammen med hvor hun ba om unnskyldning for å være selger på trening og hun var veldig hyggelig på det hun skrev. Så jeg svarte hyggelig tilbake (jeg vil jo ikke bli ivenne med noen jeg omgås) . Og da fikk jeg en ny melding om at jun lurte på hva jeg ville se tilbud og dplrrn om jeg er fornøyd med det jeg har kjøpt og jeg kunne komme hjem til henne eller hun til meg. Da gadd jeg ikke å svare. Jeg trodde hun forstod at jeg ikke er interessert i de peofinrene når jeg har sendt inn klage på at hun driver med dslg der og hun tydeligvis har fått beskjed om det og at det er jeg som sa ifra. Vi er på gruppetimer sammen ofte. Så jeg ser ingen annen utvei enn å slutte å dusje på gymmen når hun er i garderoben for da begynner hun vel å mase om å møtes utenom trening. De som drober senteret kan jo ikke gjøre noe med st hun maser på meg på ørobsrrn utenom trening. Så det er vel derfor hun gjør det. Virker som hun ikke respekterer mine grenser. Helt sykt. Jeg får vel bare unngå henne og ta en ekstra økt etter saltimer på mølla eller noe. Så gå inn å dusje når hun dratt. Skjønner ikke at folk gidder å selge sånt drit . Anonymous poster hash: dd5ff...25d Lenke til kommentar
Gjest dd5ff...25d Skrevet 21. juni Del Skrevet 21. juni Ble en del skrivefeil her så jeg deler kommentaren på nytt. Ts Ts her igjen. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Fikk nå melding av denne damen jeg trener sammen med hvor hun ba om unnskyldning for å være selger på trening og hun var veldig hyggelig på det hun skrev. Så jeg svarte hyggelig tilbake (jeg vil jo ikke bli uvenne med noen jeg omgås) . Og da fikk jeg en ny melding om at hun lurte på hva jeg ville se tilbud på produkter og om jeg er fornøyd med det jeg har kjøpt og jeg kunne komme hjem til henne eller hun til meg for å komme med tilbud. Da gadd jeg ikke å svare. Jeg måtte betale over 800 spenn for ett sånn håndpleie sett i tre deler med feit krem, peeling og vanlig håndkrem til å ta på til slutt. Jeg tror nok det finnes slike håndnpleie serier i andre merker som koster halvparten Jeg trodde hun forstod at jeg ikke er interessert i de peofinrene når jeg har sendt inn klage på at hun driver med dslg der og hun tydeligvis har fått beskjed om det og at det er jeg som sa ifra. Noen tar liksom ikke hintet eller så bryr de seg ikke om andres grenser Vi er på gruppetimer sammen ofte. Så jeg ser ingen annen utvei enn å slutte å dusje på gymmen når hun er i garderoben for da begynner hun vel å mase om å møtes utenom trening. De som driver senteret kan jo ikke gjøre noe med at hun maser på meg på privaten utenom trening. Så det er vel derfor hun gjør det. Virker som hun ikke respekterer mine grenser. Helt sykt. Jeg får vel bare unngå henne og ta en ekstra økt etter saltimer på mølla eller noe. Så gå inn å dusje når hun dratt. Skjønner ikke at folk gidder å selge sånt drit . Anonymous poster hash: dd5ff...25d Lenke til kommentar
Gjest dd5ff...25d Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Eskove skrev (På 11.6.2024 den 11:56 PM): Håper du gav dem navnet. Slike multi-level-marketing selskaper er noe herk. Bra at dem tar tak i saken. Håper det blir bedre der i framtiden Jeg ville blokkert dama på facebook om hun inviterte deg til en gruppe for å selge deg produkter. Noen eier rett og slett ikke skam. Jeg prøver å være hyggelig fordi jeg ikke vil bli uvenne med noen på trening. Siden det står i reglene for trivsel der at alle må være hyggelig med hverandre. Men det frister ikke mer å være det mot henne. Ender vel med at jeg må anmelde for trakassering.... Nå har treningssenteret gjort sitt men nå prøver hun seg på å lage avtaler med meg utenom trening. Snakk om frekkhet. Hun skjønner jo at jeg ikke er interessert men hun respekterer meg jo ikke Anonymous poster hash: dd5ff...25d Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Har du sagt, eller skrevet, tydelig at du ikke er interessert? Når du tar i mot vareprøver, og sier du er fornøyd, så lukter denne selgeren flere salg... Hvis du hører noe mer, si / skriv at du ikke er interessert og ikke ønsker å bli kontaktet mer i forbindelse med disse produktene. Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni (endret) Gjest dd5ff...25d skrev (På 10.6.2024 den 3:35 PM): Jeg lurer på om det egentlig er greit å bruke ett helsestudio som arena for å selge Tupperware, hudprodukter ol? Jeg opplever at det er noen som driver med kjøpepress der jeg går å trener. Synes det er litt ubehagelig og vil prøve å unngå de som driver med det men det er ikke alltid så lett. Dette kan jo føre til at folk unngår å dra på trening for å unngå mas og jeg tenker at det er ikke bra for de som drifter ett treningsenter. Derfor mener jeg personlig at det ikke burde være greit å gjøre. Jeg har ikke funnet noen regler mot dette men har tenkt på at det burde være det. Birderer selv å ta det opp med de som jobber på treningssenteret. Anonymous poster hash: dd5ff...25d Jeg tror det er en dårlig idè. Ble oppsøkt på et treningssenter av en som solgte Herbalife produkter. Hadde nettopp fullført en tung treningsøkt og ble i elendig humør av en som prøvde å prakke på meg noe jeg ikke engang tar i med ildtang. Jeg er sikker på at de fleste ville blitt irriterte. For mange er treningssenteret et sted de kan koble av og trene. Endret 22. juni av Boing_80 1 Lenke til kommentar
Gjest dd5ff...25d Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni :utakt skrev (8 minutter siden): Har du sagt, eller skrevet, tydelig at du ikke er interessert? Når du tar i mot vareprøver, og sier du er fornøyd, så lukter denne selgeren flere salg... Hvis du hører noe mer, si / skriv at du ikke er interessert og ikke ønsker å bli kontaktet mer i forbindelse med disse produktene. Ja jeg skrev jo at jeg har andre hudprodukter jeg er fornøyd med som er like gode men mye billigere. Fikk ikke med alt jeg skrev på bildet tror jeg skal legge ut nytt m hele teksten men ja er tydelig at hun bare vil utnytte meg. Hun er ikke ute etter noe vennskap men bare å selge Anonymous poster hash: dd5ff...25d Lenke til kommentar
Gjest dd5ff...25d Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni :utakt skrev (11 minutter siden): Har du sagt, eller skrevet, tydelig at du ikke er interessert? Når du tar i mot vareprøver, og sier du er fornøyd, så lukter denne selgeren flere salg... Hvis du hører noe mer, si / skriv at du ikke er interessert og ikke ønsker å bli kontaktet mer i forbindelse med disse produktene. Ja jeg får gjøre det. Jeg har slettet meg fra den gruppa hennes på fb. Hu har lagd egen Mary Kay facebook gruppe og fikk meg til å melde meg inn Anonymous poster hash: dd5ff...25d Lenke til kommentar
Gjest dd5ff...25d Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni :utakt skrev (14 minutter siden): Har du sagt, eller skrevet, tydelig at du ikke er interessert? Når du tar i mot vareprøver, og sier du er fornøyd, så lukter denne selgeren flere salg... Hvis du hører noe mer, si / skriv at du ikke er interessert og ikke ønsker å bli kontaktet mer i forbindelse med disse produktene. Her er det jeg svarte før hun skrev siste melding jeg ikke svarte på. Jeg mener at når jeg tilogmed har tysta på henne til senterlederen på treningssenteret så burde det ringe en bjelle hos henne om at hun burde slutte å mase på meg. Enten er hun dum eller sleip og slu. Trolig det siste. Jeg skulle heller latt være å svare på spørsmål om produktene og svart at "det er i orden." Uten noe smilefjes osv. Jeg ville ikke at hun skulle føle det ukomfortabelt å komme på trening på grunn av meg. Derfor skrev jeg så hyggelig melding. Men hetetter skal jeg få henne til å holde seg vekk fra meg Anonymous poster hash: dd5ff...25d Lenke til kommentar
Phantom Software Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Du må være like resolutt som når du skal få en innbilsk mann til å gi opp - det hjelper ikke med hyggelige tilbakemeldinger og høflige fraser! Du må bare være ekstremt bestemt på at du ikke er noe interessert. Å være hyggelig vil si at du skal være høflig, ikke at du må jatte med og gjøre noe du ikke vil. Det går an å gi høflige avslag, det er bare god etikette. De meldingene du viser over er helt håpløse spør du meg. "Hei igjen, takk som sagt for prøvene jeg har fått; jeg vil bare gjøre det helt klart at jeg ikke er interessert i å gjøre noen kjøp, og jeg er heller ikke interessert i å delta på eller hoste noen home party, så det blir dumt om du kaster bort tiden din på meg. For å gjøre det enklere fremover så kommer jeg heller ikke til å ta imot noen flere vareprøver eller andre produkter fra deg. Utenom det er det hyggelig å trene sammen og vi sees sikkert på neste time!" 3 Lenke til kommentar
Gjest dd5ff...25d Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Phantom Software skrev (1 time siden): Du må være like resolutt som når du skal få en innbilsk mann til å gi opp - det hjelper ikke med hyggelige tilbakemeldinger og høflige fraser! Du må bare være ekstremt bestemt på at du ikke er noe interessert. Å være hyggelig vil si at du skal være høflig, ikke at du må jatte med og gjøre noe du ikke vil. Det går an å gi høflige avslag, det er bare god etikette. De meldingene du viser over er helt håpløse spør du meg. "Hei igjen, takk som sagt for prøvene jeg har fått; jeg vil bare gjøre det helt klart at jeg ikke er interessert i å gjøre noen kjøp, og jeg er heller ikke interessert i å delta på eller hoste noen home party, så det blir dumt om du kaster bort tiden din på meg. For å gjøre det enklere fremover så kommer jeg heller ikke til å ta imot noen flere vareprøver eller andre produkter fra deg. Utenom det er det hyggelig å trene sammen og vi sees sikkert på neste time!" Takk. Jeg tok Kopi av teksten du skrev nederst og sendte. Jeg er så dårlig på sånt selv. Det å svare folk bestemt er jeg helt ræva på. Men jeg trodde det skulle være mer enn nok at jeg rapporterte henne til senterlederen. Det burde vært mer enn nok. Hadde følt skam hvis det var meg 🙈 bare det at hun tørr å prøve å smiske mer med meg sier sitt. Jeg har ikke ord. Men nå håper jeg hun gir seg. Anonymous poster hash: dd5ff...25d Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni (endret) Men Hallo... Er ikke rart at hun fortsetter og fortsetter når du alltid lar døra stå på gløtt. Det er ikke så vanskelig å si nei takk. Endret 22. juni av Skrujernet 2 Lenke til kommentar
Gjest dd5ff...25d Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Skrujernet skrev (25 minutter siden): Men Hallo... Er ikke rart at hun fortsetter og fortsetter når du alltid lar døra stå på gløtt. Det er ikke så vanskelig å si nei takk. Det er fordi vi trener sammen og at jeg vil ha en god tone. Jeg mente bare at jeg er fornøyd med det hånd settet jeg kjøpte. Men jeg trur men kan få kjøpt mye annet som er like bra til under halve prisen. Hun skal ha det til at Mary Kay er så mye bedre enn alt annet. Jeg betalte 800 kroner for en serie i tre deler for hender. Feit krem, peeling som man skyller vekk, så vanlig fuktighetskrem. Jeg så på nettsiden til msrt Kay og det kostet 969 kr for sånn sett til ansiktet. Med sånn gele til å skumme for å vaske ansiktet og, serum og sånn krem. På Meny kjøpte jeg samme type produkter med samme funksjon fra dr Greve. Kostet ca 300 kroner til sammen og det er nok like bra hvis ikke bedre enn det parfymerte Mary Kay greiene. Jeg sier ikke at Mary Kay er dårlig. Men skjønner ikke hvorfor det er så dyrt og hvorfor det er så mye bedre enn alt annet. Jeg tror eneste grunnen er at det er pyramidespill og både de som sitter på toppen av pyramiden og de kondiøenrene som er delgere skal tjene godt på dette. Derfor må de selge det så dyrt. Anonymous poster hash: dd5ff...25d Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Du må lære deg å bli tydelig og sette grenser for deg selv. Denne konfliktskyheten du holder på med her vil ende opp i en konflikt. Ironisk nok. Til tross for at du prøver å unngå det. Det er mulig å både ha en god tone på trening og allikevel være tydelig på at du ikke er interessert i salg. Du er strengt tatt i en konflikt allerede hvor du på den ene siden hele tiden gir henne inntrykk av at du er interessert, mens på den andre siden blokkerer du, melder det ut av grupper og sender klager til senteret. Bli ferdig med det og si «jeg har kanskje ikke vært tydelig nok på det tidligere men jeg er ikke interessert i å kjøpe noe hos deg, men jeg vet at du selger disse og jeg vil ta kontakt med deg først om jeg er blir interessert frem i tid». Det er ingenting ufint eller dårlig tone i den meldingen der. Lenke til kommentar
Gjest dd5ff...25d Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni nomore skrev (2 minutter siden): Du må lære deg å bli tydelig og sette grenser for deg selv. Denne konfliktskyheten du holder på med her vil ende opp i en konflikt. Ironisk nok. Til tross for at du prøver å unngå det. Det er mulig å både ha en god tone på trening og allikevel være tydelig på at du ikke er interessert i salg. Du er strengt tatt i en konflikt allerede hvor du på den ene siden hele tiden gir henne inntrykk av at du er interessert, mens på den andre siden blokkerer du, melder det ut av grupper og sender klager til senteret. Bli ferdig med det og si «jeg har kanskje ikke vært tydelig nok på det tidligere men jeg er ikke interessert i å kjøpe noe hos deg, men jeg vet at du selger disse og jeg vil ta kontakt med deg først om jeg er blir interessert frem i tid». Det er ingenting ufint eller dårlig tone i den meldingen der. Jeg prøvde å si nei til å prøve produktene men hun gav seg ikke. Mener selv at dette ikke er min skyld. Er hun som er frekk nok til å holde på med salg på ett treningssenter. Jeg prøvde jo bare å si at selv om jeg var fornøyd med det jeg allerede har kjøpt og fått så betyr ikke det at jeg vil kjøpe mer. Jeg har ikke råd til å bruke flere tusen kroner på å kjøpe hudpleieprodukter og sminke. Jeg har sett at hun har mast på flere i garderoben. Men jeg skulle nok ikke kjøpt noe av henne i det heletatt. Tenkte ikke på at jeg ville bli utsatt for mer kjøpepress om jeg kjøpte en ting og tok imot noen prøver. Jeg var naiv og tenkte hun gav meg det for å være snill men det er jo for å deøfe mer. Eller jeg visste jo det innerst inne men jeg tenkte ikke over det der og da. Hun respektere ikke meg når jeg prøvde å si nei heller. Så når hun er på trening så gidder jeg ikke å dusje der for å unngå henne. Drar rett hjem etter gruppetimer der hun er. Er flere som har reagert på henne åssen hun holder på Men en vakker dag slutter hun vel med det. Tror neppe Noen holder ut særlig lenge i den bransjen der. Husker mamma sleit med ei som drev med Miranda s når jeg bodde hjemme. Mamma og benonneme hennes drev med Tupperware og Mirandas party og alle varene var svindure. Anonymous poster hash: dd5ff...25d Lenke til kommentar
Gjest dd5ff...25d Skrevet 22. juni Del Skrevet 22. juni Gjest dd5ff...25d skrev (1 minutt siden): Jeg prøvde å si nei til å prøve produktene men hun gav seg ikke. Mener selv at dette ikke er min skyld. Er hun som er frekk nok til å holde på med salg på ett treningssenter. Jeg prøvde jo bare å si at selv om jeg var fornøyd med det jeg allerede har kjøpt og fått så betyr ikke det at jeg vil kjøpe mer. Jeg har ikke råd til å bruke flere tusen kroner på å kjøpe hudpleieprodukter og sminke. Jeg har sett at hun har mast på flere i garderoben. Men jeg skulle nok ikke kjøpt noe av henne i det heletatt. Tenkte ikke på at jeg ville bli utsatt for mer kjøpepress om jeg kjøpte en ting og tok imot noen prøver. Jeg var naiv og tenkte hun gav meg det for å være snill men det er jo for å deøfe mer. Eller jeg visste jo det innerst inne men jeg tenkte ikke over det der og da. Hun respektere ikke meg når jeg prøvde å si nei heller. Så når hun er på trening så gidder jeg ikke å dusje der for å unngå henne. Drar rett hjem etter gruppetimer der hun er. Er flere som har reagert på henne åssen hun holder på Men en vakker dag slutter hun vel med det. Tror neppe Noen holder ut særlig lenge i den bransjen der. Husker mamma sleit med ei som drev med Miranda s når jeg bodde hjemme. Mamma og benonneme hennes drev med Tupperware og Mirandas party og alle varene var svindure. Anonymous poster hash: dd5ff...25d At hun gav meg prøver som en liten bonus for at jeg allerede hadde kjøpt noen veldig dyre produkter. Jeg følte da at jeg fikk litt mer igjen for de pengene men så tenkte jeg meg om etterpå Anonymous poster hash: dd5ff...25d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå