Gå til innhold

AMD Zen 5 9000 serie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 hours ago, MrL said:

Noen som vet tidspunkt i morgen?

Om det er likt over hele verden står det kl 14.00 her:

Bra tips! Tiden er forskjøvet i forhold til andre lanseringer, de har allerede sommertid i USA

Lenke til kommentar
Dr.Johnsen skrev (22 timer siden):

jeg syns hoppet fra 7950X3D opp til 9950X3D er for lite til og forsvare gleder meg mer til zen6 🤔var nok derfor salget ikke gikk unna 😉

Ganske standard generasjons uplift ja. Hadde nok ikke kjøpt 9950X3D om jeg ikke hadde et annet bruksområde for 7950X3Den som sitter i hoved PCen jeg heller. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har vel Asrock solgt en del x870e nova kort fordi det er vel mest bang for bucks noen feil må man regne med at i dette tilfellet var fremmedlegemer i socket kan si bilde mot bilde ord mot ord🙂 Men nå har jo ting som X/Reddit bare blåst seg opp så fort det er en feil på et produkt forhold til før

Jeg hadde et ASUS ROG Strix X99 som spiste ikke 1 men 2 Cpuer med overvolt på grunn av bios feil var ikke skrik rundt dette😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
On 3/26/2025 at 11:28 AM, JarleGutt said:

Er samlet en liste over kjente 9800X3D problemer på reddit, har ikke lenke her, de fleste er Asrock, men ikke alle. Virker som om det er noe med X3D chipene i 9000 serien som har et potensielt problem. Har også kommet rapporter om 9950X3D.

Ikke bra...

Lenke til kommentar
11 minutes ago, JarleGutt said:

Er samlet en liste over kjente 9800X3D problemer på reddit, har ikke lenke her, de fleste er Asrock, men ikke alle. Virker som om det er noe med X3D chipene i 9000 serien som har et potensielt problem. Har også kommet rapporter om 9950X3D.

Ikke bra...

Mine 9800x3d har ikkje daua av asrock b650 hdv enda 😁

Lenke til kommentar
12 minutes ago, Nizzen said:

Mine 9800x3d har ikkje daua av asrock b650 hdv enda 😁

Ja antallet som har daua er vel bare en liten promille, men det er klart man legger merke til slikt, for det skulle jo ikke skjedd. Jeg sitter med inntrykket av at det er CPUene som er problemet, men det er bare en anelse, svakhet/produklsjonsfeil i et lite antall CPUer...

Lenke til kommentar
3 hours ago, JarleGutt said:

Ja antallet som har daua er vel bare en liten promille, men det er klart man legger merke til slikt, for det skulle jo ikke skjedd. Jeg sitter med inntrykket av at det er CPUene som er problemet, men det er bare en anelse, svakhet/produklsjonsfeil i et lite antall CPUer...

Ingen frykt her i Norge med 5 års reklamasjon 😎🤓

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...