Dr.Johnsen Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Tipper rundt 9400 For 9950X3D Hos Komplett var 8990 For 7950X3D Men nå er det komplett vi snakker om da og ikke proshop 😉 1 Lenke til kommentar
shauge2 Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars 3 hours ago, MrL said: Noen som vet tidspunkt i morgen? Om det er likt over hele verden står det kl 14.00 her: Bra tips! Tiden er forskjøvet i forhold til andre lanseringer, de har allerede sommertid i USA Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Fremdeles ikke listet hos komplett, power, elkjøp, netonnet eller proshop. Komplett sa det skulle komme info tidligere i går, men ser null niks og ingenting bare 6 - 7 før lansering. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Alt er nok 100% klart, det er bare for nettbutikkene å aktivere sidene når klokken er der. 1 Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Dr.Johnsen skrev (20 timer siden): Tipper rundt 9400 For 9950X3D Hos Komplett var 8990 For 7950X3D Men nå er det komplett vi snakker om da og ikke proshop 😉 Fillern jeg bomma med 99 kr Hos komplett Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Fikk og lagt inn bestilling på 9950X3D og sendingsbekreftelsen kom en liten halvtime senere, litt mer ryddig lansering enn 50XX lanseringen kan en si 😅 1 Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars jeg syns hoppet fra 7950X3D opp til 9950X3D er for lite til og forsvare gleder meg mer til zen6 🤔var nok derfor salget ikke gikk unna 😉 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars (endret) Feil sted Endret 13. mars av AndersT2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Dr.Johnsen skrev (22 timer siden): jeg syns hoppet fra 7950X3D opp til 9950X3D er for lite til og forsvare gleder meg mer til zen6 🤔var nok derfor salget ikke gikk unna 😉 Ganske standard generasjons uplift ja. Hadde nok ikke kjøpt 9950X3D om jeg ikke hadde et annet bruksområde for 7950X3Den som sitter i hoved PCen jeg heller. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Har hatt godt inntrykk av Asrock, men dette er ikke helt beroligende... https://videocardz.com/newz/asrock-addresses-ryzen-9000-boot-issues-concerns-all-bios-versions-including-earlier-iterations-will-not-cause-cpu-damage Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Nå har vel Asrock solgt en del x870e nova kort fordi det er vel mest bang for bucks noen feil må man regne med at i dette tilfellet var fremmedlegemer i socket kan si bilde mot bilde ord mot ord🙂 Men nå har jo ting som X/Reddit bare blåst seg opp så fort det er en feil på et produkt forhold til før Jeg hadde et ASUS ROG Strix X99 som spiste ikke 1 men 2 Cpuer med overvolt på grunn av bios feil var ikke skrik rundt dette😉 1 Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/prosessor/amd-socket-am5/amd-amd-ryzen-9-9950x3d/1053350.19285/ For dem som ikke fikk kjøpt Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet mandag kl 06:47 Del Skrevet mandag kl 06:47 On 3/26/2025 at 11:28 AM, JarleGutt said: Har hatt godt inntrykk av Asrock, men dette er ikke helt beroligende... https://videocardz.com/newz/asrock-addresses-ryzen-9000-boot-issues-concerns-all-bios-versions-including-earlier-iterations-will-not-cause-cpu-damage Er samlet en liste over kjente 9800X3D problemer på reddit, har ikke lenke her, de fleste er Asrock, men ikke alle. Virker som om det er noe med X3D chipene i 9000 serien som har et potensielt problem. Har også kommet rapporter om 9950X3D. Ikke bra... Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet mandag kl 06:49 Del Skrevet mandag kl 06:49 https://videocardz.com/newz/first-user-reports-ryzen-9-9950x3d-cpu-not-booting-on-asrock-x870-motherboard-after-just-9-days-of-use Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet mandag kl 06:59 Del Skrevet mandag kl 06:59 11 minutes ago, JarleGutt said: Er samlet en liste over kjente 9800X3D problemer på reddit, har ikke lenke her, de fleste er Asrock, men ikke alle. Virker som om det er noe med X3D chipene i 9000 serien som har et potensielt problem. Har også kommet rapporter om 9950X3D. Ikke bra... Mine 9800x3d har ikkje daua av asrock b650 hdv enda 😁 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet mandag kl 07:13 Del Skrevet mandag kl 07:13 12 minutes ago, Nizzen said: Mine 9800x3d har ikkje daua av asrock b650 hdv enda 😁 Ja antallet som har daua er vel bare en liten promille, men det er klart man legger merke til slikt, for det skulle jo ikke skjedd. Jeg sitter med inntrykket av at det er CPUene som er problemet, men det er bare en anelse, svakhet/produklsjonsfeil i et lite antall CPUer... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet mandag kl 10:51 Del Skrevet mandag kl 10:51 3 hours ago, JarleGutt said: Ja antallet som har daua er vel bare en liten promille, men det er klart man legger merke til slikt, for det skulle jo ikke skjedd. Jeg sitter med inntrykket av at det er CPUene som er problemet, men det er bare en anelse, svakhet/produklsjonsfeil i et lite antall CPUer... Ingen frykt her i Norge med 5 års reklamasjon 😎🤓 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet mandag kl 11:36 Del Skrevet mandag kl 11:36 Asrock Taichi X670E her med 9950X3D, for håpe jeg slipper noen problemer 😅 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå