Dr.Johnsen Skrevet i går, 16:28 Del Skrevet i går, 16:28 Tipper rundt 9400 For 9950X3D Hos Komplett var 8990 For 7950X3D Men nå er det komplett vi snakker om da og ikke proshop 😉 1 Lenke til kommentar
shauge2 Skrevet i går, 17:27 Del Skrevet i går, 17:27 3 hours ago, MrL said: Noen som vet tidspunkt i morgen? Om det er likt over hele verden står det kl 14.00 her: Bra tips! Tiden er forskjøvet i forhold til andre lanseringer, de har allerede sommertid i USA Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Fremdeles ikke listet hos komplett, power, elkjøp, netonnet eller proshop. Komplett sa det skulle komme info tidligere i går, men ser null niks og ingenting bare 6 - 7 før lansering. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Alt er nok 100% klart, det er bare for nettbutikkene å aktivere sidene når klokken er der. 1 Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Ikke mye info å hente 😱 Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Dr.Johnsen skrev (20 timer siden): Tipper rundt 9400 For 9950X3D Hos Komplett var 8990 For 7950X3D Men nå er det komplett vi snakker om da og ikke proshop 😉 Fillern jeg bomma med 99 kr Hos komplett Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Fikk og lagt inn bestilling på 9950X3D og sendingsbekreftelsen kom en liten halvtime senere, litt mer ryddig lansering enn 50XX lanseringen kan en si 😅 Lenke til kommentar
Dr.Johnsen Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden jeg syns hoppet fra 7950X3D opp til 9950X3D er for lite til og forsvare gleder meg mer til zen6 🤔var nok derfor salget ikke gikk unna 😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå