JarleGutt Skrevet 21. oktober Del Skrevet 21. oktober (endret) Endret 21. oktober av JarleGutt Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober https://wccftech.com/amd-ryzen-7-9800x3d-5-6-ghz-all-core-cpu-faster-than-7800x3d/ Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober (endret) [Official] Zen 5 X3D Owner's Club (9800x3D / 9900x3D / 9950x3D) | Overclock.net X3D Turbo Mode is provided by AMD (not by Gigabyte) in the AMD Overclocking menu. Should be available with Agesa 1.2.0.2a for all mainboard manufacturer Endret 27. oktober av JarleGutt Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november https://videocardz.com/newz/amd-ryzen-7-9800x3d-now-official-oc-support-20-faster-than-core-ultra-9-285k Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november https://videocardz.com/newz/amd-ryzen-7-9800x3d-appears-in-first-content-creation-benchmarks-with-geforce-rtx-4090 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 1. november Del Skrevet 1. november (endret) Nye beta bioser ute for Asus og trolig de andre X670 ROG STRIX X670E-E GAMING WIFI BIOS 2403 Version 2505 Beta Version 13.28 MB 2024/10/28 "1.Include Turbo Game Mode: Enhance performance in certain games. 2.Update AGESA Version to Combo AM5 PI 1.2.0.2a: Enhance compatibility and performance. Endret 1. november av JarleGutt Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november - looks great! Spent på tilgjengeligheten i morra. Baldur's Gate 3-tallene er drøye. 1 Lenke til kommentar
Robotix Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november Jeg har hatt Intel prosessorer i mange år, sikkert de 10 siste årene. Før det hadde jeg AMD prosessorer. Da 9000 serien kom ut, valgte jeg å bygge ny AMD PC. Jeg var i tvil om Intels 200 serie, kanskje var preget av degradering og problemer i likhet med Raptor Lake osv. Etter at Intel har sluppet sine prosessorer, er jeg glad jeg valgte AMD. Vi får se om et par år, hvordan det går med Intel. 1 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november Intel har gjort noen trekk som de vel mener er bra for fremtidige CPUer, men akkurat nå er det steg tilbake. Litt imponerende der har også kuttet ut hyperthreading, og likevel gjør det såpass... Men ja, AMD ruler nå, og har gjort det en tid vil jeg si om man tenker effekt pr watt etc. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november Gi det er halvt år med optimalisering og CUDIMM. Jeg har mer tro på Bartlett og det som kommer etter det igjen. Flere P-kjerner en 8 har jeg ventet på lenge. I trollklubben på Facebook glemmer de at deres kjære 7800X3D er en "one trick pony". Useriøse brukere som ikke fatter at en PC kan og bør brukes til mer enn kun spill. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Utsolgt eller ikke kommet inn? Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november 1 hour ago, JarleGutt said: Utsolgt eller ikke kommet inn? Komplett 6. januar?!?! Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Etter det jeg kan se fra Twitter er det utsolgt over alt....wow..,er det GPU tilstander?!? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Komplett sine lagerstatuser kan leve sitt eget liv. Men sykt bra CPU, noen som har handlet? Lenke til kommentar
Omelet_Maker Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november (endret) JarleGutt skrev (39 minutter siden): Etter det jeg kan se fra Twitter er det utsolgt over alt....wow..,er det GPU tilstander?!? Ble utsolgt på 2-3 minutter på Komplett. Produktet skulle lanseres 15:00, men de, av en eller annen grunn, la de det ut ca. 14:56. Så når de "offisielt" reklamerte for lanseringen kl. 15:00, så var de allerede tomme 😂 Og det helper ikke stort at begrensningen på max 1 per kunde kom etter de var tomme. Skulle tro de hadde lært noe fra tidligere lanseringer 😂Er nok noen som kommer til å tjene gode penger videresalg. Endret 7. november av Omelet_Maker Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november (endret) 32 minutes ago, leifeinar said: Komplett sine lagerstatuser kan leve sitt eget liv. Men sykt bra CPU, noen som har handlet? Kjøpte 4, sånn i tilfelle 😂 Endret 7. november av Nizzen 1 1 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Jeg spiller nå i ultra wide, og har 7900xtx. Er litt usikker på hvor mye bedre performance jeg får med en 9800X3D for min oppløsning og GPU. Noen sett noen teste med 7900XTX og høyere enn 1080p? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november jeg bestilte som nr. 72 hos Komplett, fulgte ikke med i timen.. Proshop hadde på lager en god stund etterpå, men jeg passet ikke godt nok på, så veldig usikker på om det blir noen på meg. Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november (endret) JarleGutt skrev (5 timer siden): Jeg spiller nå i ultra wide, og har 7900xtx. Er litt usikker på hvor mye bedre performance jeg får med en 9800X3D for min oppløsning og GPU. Noen sett noen teste med 7900XTX og høyere enn 1080p? Man må ha et kraftig skjermkort for få noe ut av det. unntak for msfs og factorio lignende spill. Endret 7. november av joandreas Lenke til kommentar
minim Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november JarleGutt skrev (7 timer siden): Komplett 6. januar?!?! Det sto 1-2 uker nå. Lurer på om det er noe poeng å bestille nå eller vente til den dukker opp på lager hos noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå