Gudmunns Skrevet 8. juni Del Skrevet 8. juni Har planer om å kjøpe meg ringeklokke med kamera samt kamera rundt huset. Er det noen som har erfaring og kan anbefale et system? Lenke til kommentar
Woff Skrevet 8. juni Del Skrevet 8. juni Du sier ikke hvor mye penger du skal bruke og antall kamera.. Men Unifi er et bra system som jeg bruker og det har vel nesten ingen begrensninger.. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 9. juni Del Skrevet 9. juni Gudmunns skrev (12 timer siden): Har planer om å kjøpe meg ringeklokke med kamera samt kamera rundt huset. Er det noen som har erfaring og kan anbefale et system? Når det gjelder ringeklokke med kamera så er "google nest" helt genialt. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. juni Del Skrevet 9. juni Woff skrev (12 timer siden): Du sier ikke hvor mye penger du skal bruke og antall kamera.. Men Unifi er et bra system som jeg bruker og det har vel nesten ingen begrensninger.. Henger meg på den. Ubiquiti fungerer veldig bra for kamera og ringeklokke. Og det snakker greit med f.eks Home Assistant om det er behov for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå