Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

konfiguere printeren

Anbefalte innlegg

Printeren virket utmerket før, men så byttet jeg passord på ruteren, og etter det så er det vanskelig å få til med printeren. Nå kan jeg ikke skrive ut, jeg har lagt inn nye passordet på printeren til ruteren, wifi. 

Jeg har konfigurert. Jeg har slått av ruteren, jeg har slått av printeren. 

Så hva skal jeg gjøre nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sikkert på det var riktig passord og riktig nettverk? 

Har ruteren og printeren en wps-knapp? Jeg fikk ny printer i går, og trengte ikke engang å vite passordet. Bare trykket på knappen på begge apparatene, så fant de hverandre.

https://dinside.dagbladet.no/data/den-lille-knappen-pa-ruteren-din-gjor-det-enklere-a-koble-seg-til/70124663

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

Reset printeren tilbake til fabrikkinnstillinger, og sett den opp igjen helt fra scratch.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

merket er epson, og modell et-2850. 

Jeg har endret passordet. Jeg har plassert printeren tett inntil ruteren. Jeg har skrevet det nye passordet i printeren. Jeg har gjort prosessen wps i konfigurasjons prosessen. Jeg har slått av ruteren, jeg har slått av printeren. Den printet plutselig for noen dager siden etter konfigurasjonen og trodde alt var i orden. Og andre har printet noen ark etter det. Men så forstår jeg at den ikke virker. 

Jeg har også applikasjon på mobil. epson printer.

Men så ser jeg at en skriver, å reset printeren til fabrikkinnstillinger, det har jeg ikke prøvd, og trenger å se hvordan man skal gjøre det. 

Lenke til kommentar

Jeg endret alle lagrede innstillinger på printeren, og den har blitt gjenopprettet som om den var ny. Deretter gjorde jeg igjen prosessen å få wifi tilknytning, og trykket inne blant annet wps på ruteren, og nå har de blitt parret sammen. 

Takk for hjelpen! 

😀

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...