Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er vår generasjons kvinner ødelagte?


Gjest da7fd...56b

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror du tinder er til da din apekatt.. 

Skulle tro det i Oslo var ande måter å være sosial på enn å gå på fylla eller å bestille hjem et ligg pr internett 🤷‍♂️ 

Du kan begynne med å få deg noe å være opptatt med på fritiden, som ikke innebærer skjerm og som gjerne innebærer omgang med andre. Så skal du  se humøret blir bedre også.

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
fwj__ skrev (59 minutter siden):

Om 5 år vil trådstarter flire av sitt eget innlegg og innse at jeg var umoden på denne tiden.

Jeg tror ikke det er TS, som er umoden tvert imot virker det faktisk litt som at han holder på å modnes. Han begynner å se hvordan hans tidligere forhold holder på å reflektere rundt det, å kalle de horer kan jeg være enig i er umodent.

Mitt tips til TS er å finnen en kvinne som han har andre fellesinnteresseer med enn fylla. Jeg var selv i TS sin situasjon for ti år siden. Fant meg den ene gale damen etter den andre, men forstod at jeg måtte forandre meg, og bli en bedre versjon av meg selv, og vips så var jeg attraktiv for damer med bedre holdninger og med større modenhet :)

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Oppfatter det som ganske vanlig at man tiltrekkes en spesiell type mennesker og blir skuffet når det faktisk følger med en del drittsekkoppførsel. Om det er bad boy menn som behandler deg som dritt, emo chicks som faktisk har en del mentale problemer eller seksuelt provokative mennesker som faktisk også er seksuelt promiskuøse.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (22 minutter siden):

Jeg tror ikke det er TS, som er umoden tvert imot virker det faktisk litt som at han holder på å modnes. Han begynner å se hvordan hans tidligere forhold holder på å reflektere rundt det, å kalle de horer kan jeg være enig i er umodent.

Mitt tips til TS er å finnen en kvinne som han har andre fellesinnteresseer enn fylla. Jeg var selv i TS sin situasjon for ti år siden. Fant meg den ene gale damen etter den andre, men forstod at jeg måtte forandre meg, og bli en bedre versjon av meg selv, og vips så var jeg attraktiv for damer med bedre holdninger og med større modenhet :)

Skal man finne greie jenter, maa man innvistere i seg selv.

Og man treffer dem ikke paa Skipperstua. ( veldig brun pub )

Sikkert omvendt ogsaa, for den saks skyld.

 

Endret av Karltorbj
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Interessant. Jeg blir sint bare jeg ser en middelaldrende person, men jeg har ingenting mot unge kvinner. Det at du kaller dem horer er nok en slags affekt som du kommer til å angre på senere så jeg gidder ikke kritisere deg for det. Om mange unge kvinner har blitt "skadet" så er svaret helt klart ja. Jeg har møtt mange kvinner som kritiserer at jeg er venn med exen fordi de selv har vært borti menn som har behandlet dem dårlig. Trikset er å unngå sånne kvinner. Jeg unngår også kvinner som har hatt ons og blitt "lurt" ofte. Disse kan være fine å ha som venninner da de ofte prøver å spleise meg med venninnene sine.

Jeg har bare vært sammen med bra damer og det er fordi jeg bevisst velger damer som aksepterer meg for den jeg er, og som ikke er dobbeltmoralske. Det er utrolig mange kvinner i Norge så hvorfor bruke tid på noen som har røde flagg? Jeg har vært sammen med jomfruer som har latt meg ligge med andre mens vi var sammen. Jeg har vært sammen med damer som har hatt fast jobb mens jeg surret. En modell. Det er så mye bra. Jeg opplever at damer ofte er villige til å gjøre hva som helst for meg. Cluet er å være litt narsissist i møte med damer. Jeg bruker det aldri i andre settinger, men rundt damer tenker jeg at jeg er en slags gud. Det responderer de positivt på

De eneste kvinnene jeg har store problemer med er de som er dobbeltmoralske og luver. Kvinner som sier de er ute etter x, men går etter y. Ta kvinnelige kjendiser som eksempel. De sier de vil ha en vanllig fyr, men hvor ofte møter vanlige menn på disse damene? Når jeg sjekker opp damer i starten av tjueårene på gata har jeg ca 80% suksessrate. Så hadde jeg faktisk møtt på en kvinnelig kjendis eller milliardærarving så hadde jeg nok hatt gode muligheter der, men sånne mennesker vanker ikke i byen min. De vanker bare i enkelte miljøer i byer som Oslo. Altså byer forbeholdt de mest priviligerte. Også har man de som hadde klikket i vinkel om jeg hadde kjøpt sex mens vi var sammen, men så har de selv hatt sex med folk som stemmer på Høyre- altså et parti som vil gjøre sexkjøp lovlig. Forstå det den som kan.... Så igjen. FInn bra damer og dropp de som ikke er det

Lenke til kommentar
Gjest da7fd...56b skrev (10 timer siden):

Hva kaller man kvinner som ligger rundt med flere menn på samme dag om ikke horer? Er det verre enn å kalle menn for fuckboys osv? Mitt kvinnesynet blir dårligere for hver kvinne jeg møter. Men mannesynet til de fleste kvinner er minst like dårlig. 

Anonymous poster hash: da7fd...56b

Det er ikke nødvendig å kalle noen noe som helst. Hore er et nedlatende ord som brukes både om kvinner som selger sex og kvinner som har sex med forskjellige partnere. Om du har et behov for å kalle kvinner som har mye sex for noe, så sier det mye om deg, og det forteller også hvorfor du sliter med å møte det du anser som den "riktige" dama. Oppegående, selektive og vanlige kvinner vil høyst sannsynlig styre unna en mann om de oppdager at han har slike holdninger, men du går åpenbart etter kvinner som er ganske frigjorte av seg, så jeg antar at du er en slik mann selv - så da kan du ikke forvente å møte på de som ikke er sånn. Om du åpner øynene for litt andre kvinner enn disse som du vil ligge med, så tenker jeg at pipa vil få en annen lyd... ;) 

Angående "fuckboys" så er ikke det nødvendigvis et nedlatende ord, mer beskrivende for en mann som liker å ligge rundt og ikke er interessert i noe annet enn sex - men som gir inntrykk av at han ønsker noe mer, nettopp fordi han vil ha sex. Man er gjerne manipulerende for å få det akkurat som man vil. En mann som ligger rundt og er ærlig om intensjonene sine (han vil bare pule, rett og slett) er noe helt annet. Han hygger seg jo bare. Akkurat som disse "horene" du snakker om som også bare hygger seg. 

 

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Gjest da7fd...56b

Hadde jeg vist på forhånd at de kvinnene jeg skiver om holder på slik jeg beskriver så hadde jeg ikke rørt dem med en pinne engang. Det er motbydelig oppførsel og hore er det perfekte ordet å bruke for å formidle hva jeg synes om kvinner som oppfører seg sånn. Jeg synes slutshaming burde gjøre comeback. 
Blir helt dårlig av å tenke på at jeg en dag får meg kjæreste som kanskje sugde en fyr rett før vi dro på date eller at hun har ligget med hundre menn og flere samtidig osv. Jeg vil ikke ha det og jeg skjønner ikke hvordan man kan luke dem ut med mindre man spør direkte og det tror jeg ikke er noe sjakktrekk.
 

Anonymous poster hash: da7fd...56b

Lenke til kommentar
Gjest da7fd...56b skrev (11 timer siden):

Er vår generasjons kvinner ødelagte?

Anonymous poster hash: da7fd...56b

Nei, men jeg tror nok vi lever i en tid der en er opptatt av å fremheve og hylle avvikene for å inkludere flere, som nok kan gi et ganske skjevt bilde av "vanlige" kvinner. De fleste kvinner har tross alt ikke tosifret antall tidligere sexpartnere og de fleste har eller ønsker en fast partner. 

Så kan det jo være verdt å se på hvorfor en gjentatte ganger ender med slike kvinner. Hvis tidligere partnere viser seg å være av tvilsom karakter kan en jo spørre seg hvorfor en ender med akkurat slike kvinner og hvilke vurderinger en gjør i "utvelgelsen". I tillegg kommer en kanskje ikke unna at i segmentet "tidlig 30-årene" er antagelig mange allerede i forhold, og blant de som ikke er det kan det være ymse grunner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest da7fd...56b skrev (39 minutter siden):

Hadde jeg vist på forhånd at de kvinnene jeg skiver om holder på slik jeg beskriver så hadde jeg ikke rørt dem med en pinne engang. Det er motbydelig oppførsel og hore er det perfekte ordet å bruke for å formidle hva jeg synes om kvinner som oppfører seg sånn. Jeg synes slutshaming burde gjøre comeback. 
Blir helt dårlig av å tenke på at jeg en dag får meg kjæreste som kanskje sugde en fyr rett før vi dro på date eller at hun har ligget med hundre menn og flere samtidig osv. Jeg vil ikke ha det og jeg skjønner ikke hvordan man kan luke dem ut med mindre man spør direkte og det tror jeg ikke er noe sjakktrekk.
 

Anonymous poster hash: da7fd...56b

Slike kvinner er i sterkt mindretall. Hvordan kan du luke de ut? Se på interessene deres, hobbyene, omgangskrets, hvilke holdninger og verdier de gir uttrykk for når dere snakker sammen, hvilke ståsted de har i diskusjoner om samfunn, politikk og det som er. Problemet er at de kvinnene du vil luke ut, er de som vil være med deg. De kvinnene du vil ha, vil ikke røre deg med en ildtang engang når holdningene dine kommer frem. Jeg kjenner flere kvinner som ikke ligger rundt, inkludert meg selv, og vi er nok alle enige om at menn som kaller kvinner for horer og oppfører seg slik du gjør her, er uaktuelle som partnere. Har til dags dato ikke hørt en venninne si "åh, det er så sexy når han kaller løse kvinner for horer!". 😛 Og det er en ganske heftig dobbeltmoral ute og går når han som gjør det i tillegg får "kølla si" sugd av den kvinnen han ser ned på. Det er lavmål. 

Det er virkelig ikke vanskelig. Det er åpenbart at du går etter denne typen kvinner om dette er de eneste erfaringene du har - og da ligger "problemet" hos deg, ikke kvinnene. Selvinnsikt er en fin ting, les deg litt opp på det i stedet for å ty til ekkokammere på internett. Du har valgt disse kvinnene, ingen andre. Om du drar hjem til en dame på ONS uten å knapt kjenne henne og i tillegg hooker opp med en eks som du skal sove med (om jeg husker riktig nå?), altså, du går jo aktivt etter det. Så syter du etterpå og kaller kvinner horer. Ser du det ikke selv? 

Endret av Grønn420
  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Gjest da7fd...56b skrev (47 minutter siden):

Hadde jeg vist på forhånd at de kvinnene jeg skiver om holder på slik jeg beskriver så hadde jeg ikke rørt dem med en pinne engang. Det er motbydelig oppførsel og hore er det perfekte ordet å bruke for å formidle hva jeg synes om kvinner som oppfører seg sånn. Jeg synes slutshaming burde gjøre comeback. 
Blir helt dårlig av å tenke på at jeg en dag får meg kjæreste som kanskje sugde en fyr rett før vi dro på date eller at hun har ligget med hundre menn og flere samtidig osv. Jeg vil ikke ha det og jeg skjønner ikke hvordan man kan luke dem ut med mindre man spør direkte og det tror jeg ikke er noe sjakktrekk.
 

Anonymous poster hash: da7fd...56b

Hvor gaar grensen, naar er de dydige nok?

Naar det er en uke siden, de har sugd en?

Deg maa de vist passe seg for, hvis de, er veldig dydige.

En kan forvente troskap, hvis begge er enige om det.

Unoedvendig aa bruke energi paa fortidssjalusi, no good.

Vi er alle seksualiserte vesner.

Synes ei, som er fri og ikke er hemmet, av fordommer og dydighet, er de kjekkeste.

If you love somebody, set them free!

Endret av Karltorbj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest da7fd...56b
3 hours ago, Grønn420 said:

Slike kvinner er i sterkt mindretall. Hvordan kan du luke de ut? Se på interessene deres, hobbyene, omgangskrets, hvilke holdninger og verdier de gir uttrykk for når dere snakker sammen, hvilke ståsted de har i diskusjoner om samfunn, politikk og det som er. Problemet er at de kvinnene du vil luke ut, er de som vil være med deg. De kvinnene du vil ha, vil ikke røre deg med en ildtang engang når holdningene dine kommer frem. Jeg kjenner flere kvinner som ikke ligger rundt, inkludert meg selv, og vi er nok alle enige om at menn som kaller kvinner for horer og oppfører seg slik du gjør her, er uaktuelle som partnere. Har til dags dato ikke hørt en venninne si "åh, det er så sexy når han kaller løse kvinner for horer!". 😛 Og det er en ganske heftig dobbeltmoral ute og går når han som gjør det i tillegg får "kølla si" sugd av den kvinnen han ser ned på. Det er lavmål. 

Det er virkelig ikke vanskelig. Det er åpenbart at du går etter denne typen kvinner om dette er de eneste erfaringene du har - og da ligger "problemet" hos deg, ikke kvinnene. Selvinnsikt er en fin ting, les deg litt opp på det i stedet for å ty til ekkokammere på internett. Du har valgt disse kvinnene, ingen andre. Om du drar hjem til en dame på ONS uten å knapt kjenne henne og i tillegg hooker opp med en eks som du skal sove med (om jeg husker riktig nå?), altså, du går jo aktivt etter det. Så syter du etterpå og kaller kvinner horer. Ser du det ikke selv? 

Lol hvilke hobbyer og politiske synspunkter er forenelig med en kvinne som ikke ligger rundt som en hore?

Jeg lå kun med eksen min forrige helg og vist faen ser jeg ned på henne når jeg ser henne noen få timer etterpå med en annen fyr. Det er bare nasty. 
Jeg går ikke aktivt etter løse kvinner nei. Jeg har bare hatt sykt uflaks eller så er horene i flertall blandt kvinnene i Oslo.

Jeg driter vel i om det er usexy at jeg kaller løse kvinner for horer haha

Vi er det mest feministiske landet i verden og samtidig en av landene med mest klamydia. Tilfeldig? Kanskje.

Anonymous poster hash: da7fd...56b

Lenke til kommentar
Gjest da7fd...56b skrev (19 minutter siden):

Vi er det mest feministiske landet i verden og samtidig en av landene med mest klamydia. Tilfeldig? Kanskje

Som man ser det, it always takes two to tango, doh..

Er løsaktige kvinnfolk verre enn tilsvarende menn? 🤔

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 7c0d9...f3e skrev (12 timer siden):

Kardashians og influensere generelt har vært en katastrofe for vestlige kvinner. De blir oppfordret til å gjøre akkurat som de vil fordi det er "sterkt og modig", mens menn ikke har lov til å gjøre det samme, da det er "toxic". 

Anonymous poster hash: 7c0d9...f3e

Den type forbilder tiltrekker seg kanskje en viss type mennesker også da? Så det blir en selvoppfylt profeti, på en måte. De oppsøker de forbilder som interesserer dem. En viss type menn oppsøker aktivt Andrew Tate innhold på nettet også, antagelig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest da7fd...56b skrev (17 timer siden):

Lol hvilke hobbyer og politiske synspunkter er forenelig med en kvinne som ikke ligger rundt som en hore?

Jeg lå kun med eksen min forrige helg og vist faen ser jeg ned på henne når jeg ser henne noen få timer etterpå med en annen fyr. Det er bare nasty. 
Jeg går ikke aktivt etter løse kvinner nei. Jeg har bare hatt sykt uflaks eller så er horene i flertall blandt kvinnene i Oslo.

Jeg driter vel i om det er usexy at jeg kaller løse kvinner for horer haha

Vi er det mest feministiske landet i verden og samtidig en av landene med mest klamydia. Tilfeldig? Kanskje.

Anonymous poster hash: da7fd...56b

Fellesnevneren hos alle disse fryktelige, fæle kvinnene du omtaler med så stor forakt er som allerede nevnt... deg!

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
majer skrev (På 8.6.2024 den 11:17 AM):

Interessant. Jeg blir sint bare jeg ser en middelaldrende person, men jeg har ingenting mot unge kvinner. Det at du kaller dem horer er nok en slags affekt som du kommer til å angre på senere så jeg gidder ikke kritisere deg for det. Om mange unge kvinner har blitt "skadet" så er svaret helt klart ja. Jeg har møtt mange kvinner som kritiserer at jeg er venn med exen fordi de selv har vært borti menn som har behandlet dem dårlig. Trikset er å unngå sånne kvinner. Jeg unngår også kvinner som har hatt ons og blitt "lurt" ofte. Disse kan være fine å ha som venninner da de ofte prøver å spleise meg med venninnene sine.

Jeg har bare vært sammen med bra damer og det er fordi jeg bevisst velger damer som aksepterer meg for den jeg er, og som ikke er dobbeltmoralske. Det er utrolig mange kvinner i Norge så hvorfor bruke tid på noen som har røde flagg? Jeg har vært sammen med jomfruer som har latt meg ligge med andre mens vi var sammen. Jeg har vært sammen med damer som har hatt fast jobb mens jeg surret. En modell. Det er så mye bra. Jeg opplever at damer ofte er villige til å gjøre hva som helst for meg. Cluet er å være litt narsissist i møte med damer. Jeg bruker det aldri i andre settinger, men rundt damer tenker jeg at jeg er en slags gud. Det responderer de positivt på

De eneste kvinnene jeg har store problemer med er de som er dobbeltmoralske og luver. Kvinner som sier de er ute etter x, men går etter y. Ta kvinnelige kjendiser som eksempel. De sier de vil ha en vanllig fyr, men hvor ofte møter vanlige menn på disse damene? Når jeg sjekker opp damer i starten av tjueårene på gata har jeg ca 80% suksessrate. Så hadde jeg faktisk møtt på en kvinnelig kjendis eller milliardærarving så hadde jeg nok hatt gode muligheter der, men sånne mennesker vanker ikke i byen min. De vanker bare i enkelte miljøer i byer som Oslo. Altså byer forbeholdt de mest priviligerte. Også har man de som hadde klikket i vinkel om jeg hadde kjøpt sex mens vi var sammen, men så har de selv hatt sex med folk som stemmer på Høyre- altså et parti som vil gjøre sexkjøp lovlig. Forstå det den som kan.... Så igjen. FInn bra damer og dropp de som ikke er det

Beklager, men dette må vel være prototypen på en umoden personlighet? Det jeg leser av teksten er manipulering, kynisme og uærlighet.

Endret av Boing_80
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...