Spillredaksjonen Skrevet 7. juni Del Skrevet 7. juni Neste Delta Force gjenskaper Black Hawk Down-kampanjen Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. juni Del Skrevet 7. juni Spennende! var ikke klar over at dette var på gang. Det originale delta force black hawk down spillet og joint operations spillet til NovoLogic spilte jeg ekstremt mye i min tidlige ungdom så dette blir nok å sjekke ut Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. juni Del Skrevet 8. juni Sitat Delta Force: Hawk Ops kommer til PC, PlayStation og Xbox. En alfatest av flerspillerdelen vil gjennomføres på PC en gang i juli. Husker jeg fikk en alfatestet for flespillerdelen til originalspillet på cd i en spillbutikk (spiderman?) for mer enn 20 år siden. Må nesten prøves for nostalgiens skyld Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni Del Skrevet 8. juni Kommer kanskje til å kjøpe det på tilbud for å spille kampanjen. Men har null interesse for den type online gameplay som vises der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå