Spillredaksjonen Skrevet 7. juni Del Skrevet 7. juni Civilization 7 kommer neste år Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 7. juni Del Skrevet 7. juni Bør man bli ekstatisk på grunn av dette? Hva kan bli veldig annerledes osv?? 😕 2 Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. juni Del Skrevet 7. juni Måtte det bare bli laget av de samme folk som var med og laget Vox Populi. Civ6 er elendig, men regner med Civ7 følger i dets fotspor, dessverre. 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. juni Del Skrevet 9. juni (endret) Jeg er interessert i hvilket gameplay det blir, ikke å se på en film som ikke har noe med spillet å gjøre. Er også i gruppa som synes serien har gått nedover fra Civ 5. Endret 9. juni av Aiven 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 9. juni Del Skrevet 9. juni Spiller fortsatt civ 5, liker ikke stilen på 6en. Håper dette blir bedre. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. juni Del Skrevet 9. juni Enig med det meste som er sagt. Gameplay har mest å si, men stilen til civ 6 ødela mye. 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. juni Del Skrevet 9. juni Samme. Små endringer som at arbeidere ikke kunne settes til auto oppgraderinger og at de ble oppbrukt samt for mange undersystemer ødela gameplay for meg. Civ 4 er min favoritt, men civ 5 er også ok. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. juni Del Skrevet 9. juni (endret) Har brukt utallige timer på Civ 5, særlig på lan. Det er favoritten i serien så langt. Kjøpte 6 på supertilbud i fjor og spilte det på lan, men det var ikke populært i det hele tatt. Ble fort lagt på hylla. Endret 9. juni av Enceladus Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. juni Del Skrevet 9. juni Etter å ha lest kommentarene vurderer jeg å installere Civ 5 igjen 😛 Lenke til kommentar
DeloDur Skrevet 10. juni Del Skrevet 10. juni Spennende, men etter nedturen Civ 6 representerer så gjelder det å ikke ha for store forhåpninger. Klokker i dette øyeblikk in 1413 timer på Civ 5, og kan egentlig ikke tenke meg så mye som kan gjøres bedre enn i 5-ern. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 10. juni Del Skrevet 10. juni Brukt mange timer på civ 1,2,3,4,5 men civ 6 traff ikke meg helt. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni (endret) Hvis noen savner bra spill i Civilization-sjangeren så anbefales Old World. Er bare 40 timer inn, men dette må være et av de aller beste spillene i sjangeren per i dag. Sjefsdesigneren er Soren Johnson, som også var sjefsdesigner på Civilization IV og co-designer på Civilization III. Endret 16. juni av Aiven 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni Aiven skrev (52 minutter siden): Hvis noen savner bra spill i Civilization-sjangeren så anbefales Old World. Er bare 40 timer inn, men dette må være et av de aller beste spillene i sjangeren per i dag. Takk for tips 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni herzeleid skrev (På 9.6.2024 den 11:44 PM): Etter å ha lest kommentarene vurderer jeg å installere Civ 5 igjen 😛 Endte med å fyre opp CIV5 igjen og storkose meg med det. De gamle er eldst osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå