Eppe Heldal Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Vi mekket nettopp sammen en skjekk sak med abit an7 xp 2800+ 512 corsair pc3200 and so on Når vi slo den på piper den og viser på syv segmentene "AF" denne koden finner vi ikke i manualen en gang! noen som har opplevd dette før og vet hva som er feil. takker på forhånd Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ingen anelse. har du sedd på www.abit.com.tw ? Lenke til kommentar
Eppe Heldal Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 er der nå... leter... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Muligens noe brukbart Her Lenke til kommentar
lperik Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Når vi slo den på piper den og viser på syv segmentene "AF" denne koden finner vi ikke i manualen en gang! noen som har opplevd dette før og vet hva som er feil. takker på forhånd jeg fikk samme kode på mitt Abit AI7 pluss laaange pip etterhverandre. Nappet ut den ene rambrikken og så funket alt som det skulle. viste seg at den jeg nappet ut var defekt og det var hele feilen. Lenke til kommentar
Eppe Heldal Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 okay teste med min brikke da Tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
Zink Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hvis ikke forrige tipset hjalp og cpu ikke kom boxed: sjekk om dere har glemt å ta tapen av anleggsflata på kjøleribba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå