qwerty11 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni I dag inntok allierte soldater strendene av normandie i Frankrike (d-dagen). Tyskerne ble etter dette tvunget i retrett. Men la oss si at en tidsreisende fikk muligheten til å vise alle soldatene videoer og informasjon om hvordan samfunnene deres er i dag. Der etterkommerne deres blir minoriteter i egne land mellom 2040-2050 (100 år etter). Kvinnene får nesten ikke barn fordi lederne våre lurer dem til å ta lang utdanning og jobbe hardt slik at det ikke går. Vi har hele måneder der vi feirer homoseksualitet. Listen går videre. Tror du de hadde kastet våpnene i flokk og kommet seg hjemover? 1 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni 14 minutes ago, qwerty11 said: Tror du de hadde kastet våpnene i flokk og kommet seg hjemover? Åpenbart nei. 8 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni qwerty11 skrev (46 minutter siden): I dag inntok allierte soldater strendene av normandie i Frankrike (d-dagen). Tyskerne ble etter dette tvunget i retrett. Men la oss si at en tidsreisende fikk muligheten til å vise alle soldatene videoer og informasjon om hvordan samfunnene deres er i dag. Der etterkommerne deres blir minoriteter i egne land mellom 2040-2050 (100 år etter). Kvinnene får nesten ikke barn fordi lederne våre lurer dem til å ta lang utdanning og jobbe hardt slik at det ikke går. Vi har hele måneder der vi feirer homoseksualitet. Listen går videre. Tror du de hadde kastet våpnene i flokk og kommet seg hjemover? Det vel flere av disse som fortsatt lever. Var ikke noen av dem i Frankrike nå? Så nei. De er ikke så onde og jævlige, tror jeg. 7 1 Lenke til kommentar
qwerty11 Skrevet 6. juni Forfatter Del Skrevet 6. juni Markiii skrev (5 minutter siden): Det vel flere av disse som fortsatt lever. Var ikke noen av dem i Frankrike nå? Så nei. De er ikke så onde og jævlige, tror jeg. Du mener de er ikke så onde og jævlige at de ville fortsatt å kjempe om de såg samfunnet vi har i dag? Det håper jeg at de ikke var. For jeg ville i alle fall ikke kjempet for det her. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gjest MKII Skrevet 6. juni Populært innlegg Del Skrevet 6. juni 3 minutes ago, qwerty11 said: Du mener de er ikke så onde og jævlige at de ville fortsatt å kjempe om de såg samfunnet vi har i dag? Det håper jeg at de ikke var. For jeg ville i alle fall ikke kjempet for det her. Du stiller et spørsmål, og så forstår du ikke at det er spørsmålet du stiller du får svar på, og så forvrenger og manipulerer du svarene som tydligvis ikke passer deg til å passe inn i vrengebildet ditt...?! Du får flytte til raZZland og kjempe for dine likesinnede meningsfeller der. 12 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg barfoo Skrevet 6. juni Populært innlegg Del Skrevet 6. juni 17 minutes ago, qwerty11 said: For jeg ville i alle fall ikke kjempet for det her. Nei, du ville kjempa på tysk side, ut frå innlegga dine. Det var jo nettopp fridom som var kampsaka i WWII. Nazismen som totalitær ideologi, som sende alle dei ikkje likte, slik som homofile, jødar også viare i konsentrasjonsleire. Opp mot dei allierte, som til trass for mange feil trass alt ikkje sendte innbyggjarane sine i konsentrasjonsleirar. 13 2 Lenke til kommentar
qwerty11 Skrevet 6. juni Forfatter Del Skrevet 6. juni (endret) barfoo skrev (21 minutter siden): Nei, du ville kjempa på tysk side, ut frå innlegga dine. Det var jo nettopp fridom som var kampsaka i WWII. Nazismen som totalitær ideologi, som sende alle dei ikkje likte, slik som homofile, jødar også viare i konsentrasjonsleire. Opp mot dei allierte, som til trass for mange feil trass alt ikkje sendte innbyggjarane sine i konsentrasjonsleirar. Jeg ville ikke kjempet for noen side. Men jeg vil ikke si at landene har behandlet etterkommerne til dem som kjempet mot tyskerne noe særlig godt. Gitt at de kommer til å bli minoriteter i egne land. Blant annet gjennom å få kvinner til å jobbe så hardt og ta lang utdanning slik at de får få barn. Gjøre kvinner mer kravstore og endre preferansene deres.Promotere homofili. Ekstrem innvandring. Og så videre. Du snakker om totalitær ideologi, men dagens woke tror jeg undertrykker frie ytringer mer enn de fleste andre ideologier. Faktisk er vel de mest totalitære. Endret 6. juni av qwerty11 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg barfoo Skrevet 6. juni Populært innlegg Del Skrevet 6. juni (endret) 7 minutes ago, qwerty11 said: Du snakker om totalitær ideologi, men dagens woke tror jeg undertrykker frie ytringer mer enn de fleste andre ideologier. Faktisk er vel de mest totalitære. Du er innbygger i eit moderne, liberalt demokrati, og klager over undertrykking av ytringer? Er du dritings? I motsetning til t.d. Russland eller det tredje riket så blir du hverken fengsla eller henretta for ytringane dine. Endret 6. juni av barfoo 10 3 3 Lenke til kommentar
qwerty11 Skrevet 6. juni Forfatter Del Skrevet 6. juni (endret) barfoo skrev (6 minutter siden): Du er innbygger i eit moderne, liberalt demokrati, og klager over undertrykking av ytringer? Er du dritings? I motsetning til t.d. Russland eller det tredje riket så blir du hverken fengsla eller henretta for ytringane dine. Jeg er ikke innbygger i et moderne, liberalt demokrati. Jeg er innbygger av Norge. Som er et oligarki, styrt for det meste av utenlandske rikmenn og selskaper. Disse har kontroll over befolkningen gjennom media og penger til lederne våre. Hvorfor tror du lederne våre alltid prioriterer utlandet? Det er fordi det er de som styrer oss. Det er kanskje ikke så mange som blir fengslet akkurat nå. Men i USA fengsler jo demokratene politiske motstandere. Se Bannon, Trump osv. De som går mot woke kan i visse tilfeller bli fengslet. Vi har jo laget lover mot ytringer lederne våre ikke liker. Som er veldig brede og lite definert. Det er lite forskjell mellom Russland, Norge, Kina og USA. Endret 6. juni av qwerty11 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gjest MKII Skrevet 6. juni Populært innlegg Del Skrevet 6. juni 16 minutes ago, qwerty11 said: Jeg er ikke innbygger i et moderne, liberalt demokrati. Jeg er innbygger av Norge. Som er et oligarki, styrt for det meste av utenlandske rikmenn og selskaper. Disse har kontroll over befolkningen gjennom media og penger til lederne våre. Hvorfor tror du lederne våre alltid prioriterer utlandet? Det er fordi det er de som styrer oss. Det er kanskje ikke så mange som blir fengslet akkurat nå. Men i USA fengsler jo demokratene politiske motstandere. Se Bannon, Trump osv. De som går mot woke kan i visse tilfeller bli fengslet. Vi har jo laget lover mot ytringer lederne våre ikke liker. Som er veldig brede og lite definert. Det er lite forskjell mellom Russland, Norge, Kina og USA. Tenke seg til at i USA så fengsler de lovbrytere og andre kriminelle. UFF så uliberalt av de... Hvis du ikke er/knapt er i stand til å se forskjell på landene du ramser opp kan jeg love deg at det ikke er det andre og fjerde landet du ramser opp som er problemene, men DEG! 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg shockorshot Skrevet 6. juni Populært innlegg Del Skrevet 6. juni Det at du ikke kan se forskjell mellom det å bo i nazityskland og dagens samfunn, sier nok om deg og dine verdier desverre. 11 Lenke til kommentar
Curuion Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni 1 hour ago, qwerty11 said: Jeg ville ikke kjempet for noen side. Hvilke andre alternativ er det? Kjemp, bli torturet/drept eller selvmord. 1 hour ago, qwerty11 said: Men jeg vil ikke si at landene har behandlet etterkommerne til dem som kjempet mot tyskerne noe særlig godt. Men naziene ville ha gjort det mener du? Hvis nei, hva skulle de gjort? 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg qualbeen Skrevet 6. juni Populært innlegg Del Skrevet 6. juni Trådstarter kritiserer retningen vesten har tatt, samtidig som han åpenbart foretrekker nazistene sitt verdenssyn. Og argumentet for å forklare sitt syn, er hva krigsveteraner måtte føle nå. De som altså nedkjempet Hitler. Oh, the irony! 🤣 ------------------------- Nei, skikkelig leit vår ariske ætt står i fare for å bli iblandet gener fra resten av kloden. Uff, så ekkelt, a! Og homser og lesber - hva skal vi gjøre med de? Hitler brukte gasskamre, hva tenker du er rett metode @qwerty11? Jævla rasist! Er det du er! 11 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 7. juni Del Skrevet 7. juni (endret) qwerty11 skrev (9 timer siden): Du mener de er ikke så onde og jævlige at de ville fortsatt å kjempe om de såg samfunnet vi har i dag? Det håper jeg at de ikke var. For jeg ville i alle fall ikke kjempet for det her. De ville ikke falt for høyreekstrem nazipropaganda om hvor fæle homofile og andre minoriteter er. qwerty11 skrev (8 timer siden): Men i USA fengsler jo demokratene politiske motstandere. Se Bannon, Trump osv. De som går mot woke kan i visse tilfeller bli fengslet. Nei, det stemmer ikke. Det er ikke demokratene som fengsler noen. Derimot blir seriekriminelle fengslet, noe som er bra. Lovene skal bety noe. Sitat Det er lite forskjell mellom Russland, Norge, Kina og USA. Hvorfor går da Trump fritt rundt til tross for at er dømt for forbrytelser? I Russland og Kina fengsler de politiske motstandere uten så mye som en rettssak engang. Eller de bare dreper dem (Navalny). Å påstå at det er lite forskjell mellom disse må være noe av det dummeste jeg har hørt. Endret 7. juni av Markiii 7 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 7. juni Del Skrevet 7. juni Jeg tror de ville kjempet mot det heslige alternativet som lå over Europa på den tiden, uavhengig av hva som kunne komme senere. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zepticon Skrevet 7. juni Populært innlegg Del Skrevet 7. juni (endret) qwerty11 skrev (10 timer siden): For jeg ville i alle fall ikke kjempet for det her. Det vet vi. qwerty11 skrev (11 timer siden): Kvinnene får nesten ikke barn fordi lederne våre lurer dem til å ta lang utdanning og jobbe hardt slik at det ikke går. Vi har hele måneder der vi feirer homoseksualitet. Listen går videre. qwerty11 skrev (9 timer siden): Jeg er ikke innbygger i et moderne, liberalt demokrati. Jeg er innbygger av Norge. Som er et oligarki, styrt for det meste av utenlandske rikmenn og selskaper. Disse har kontroll over befolkningen gjennom media og penger til lederne våre. Hvorfor tror du lederne våre alltid prioriterer utlandet? Det er fordi det er de som styrer oss. Det er kanskje ikke så mange som blir fengslet akkurat nå. Men i USA fengsler jo demokratene politiske motstandere. Se Bannon, Trump osv. De som går mot woke kan i visse tilfeller bli fengslet. Vi har jo laget lover mot ytringer lederne våre ikke liker. Som er veldig brede og lite definert. Det er lite forskjell mellom Russland, Norge, Kina og USA. Fordi basert på det du skriver her, så hadde du kommet til å stått på nazistene sin side og kjempet mot "jøden" som har infilteret og sabotert europa, og tatt kontroll over lederne våre. Hitlers retorikk var at det var "de (jødene) som styrte oss". Hitlers retorikk var mot ekle homofile. Hitlers retorikk var for at kvinner skal lage barn. Heltene som landet i Normandie kjempet mot sånner hjernevaska feiginger som deg. Gratulerer med dagen. Endret 7. juni av Zepticon 12 1 Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 7. juni Del Skrevet 7. juni 9 hours ago, qwerty11 said: Jeg er ikke innbygger i et moderne, liberalt demokrati. Jeg er innbygger av Norge. Men du står jo fritt til å skrive ting her, og ingen forsøker å straffe deg for det. I motsetning til Russland, der du vert fengsla for regimekritikk. 4 2 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 7. juni Del Skrevet 7. juni Selvfølgelig ville alle kjempet videre, eller, tyskerne hadde vel gitt opp ganske hurtig. Verden er langt bedre nå enn det den var på den tiden, under krigsårene. Lenke til kommentar
Populært innlegg skaftetryne32 Skrevet 7. juni Populært innlegg Del Skrevet 7. juni qwerty11 skrev (12 timer siden): Der etterkommerne deres blir minoriteter i egne land mellom 2040-2050 (100 år etter). Kvinnene får nesten ikke barn fordi lederne våre lurer dem til å ta lang utdanning og jobbe hardt slik at det ikke går. Vi har hele måneder der vi feirer homoseksualitet. Listen går videre. De kjempet mot fascisme, ikke for det. 7 2 1 Lenke til kommentar
qwerty11 Skrevet 7. juni Forfatter Del Skrevet 7. juni (endret) Utrolig at dere ikke greier å se at det er ondt det som er gjort mot befolkningene i Europa og ellers i vesten. At alle folkeslag har rett til å eksistere og under forhold som gjør det mulig for befolkningen å blir videreført. Ingen nasjon kan fungere godt uten sterk tilknytning, både biologisk og kulturelt. Dere skriker rasist og nazist. Men om jeg hadde skrevet det dere sier, men om eksempelvis indere, kinesere eller somaliere ville dere sikkert kalt med rasist og nazist også. Dere har en selektiv moral som forbauser meg. Ikke tro at dere greier å manipulere meg med bruk av ord og frykt. Jeg er trygg på det jeg mener og moralen min. Jeg har ingen tvil. De som har ledet oss har vært onde og er onde. Ikke ulikt de vi kritiserer i utlandet og fortidens busemenn. Jeg er ikke i tvil om at stakkarene som kjempet i andre verdenskrig hadde nektet å kjenpe videre om de såg samfunnet i dag. Særlig fordi de hadde klarere hoder fordi de ikke på samme måte som dere er påvirket gjennom årelang påvirkning av alle slag. Endret 7. juni av qwerty11 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå