Spillredaksjonen Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni – PC-versjon av The Last of Us Part II har ligget klar i månedsvis Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni Meh. Det jeg har sett virker ikke spillet all verden. Som en pc gamer er jeg mye mer spent på for eksempel spiderman 2 Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni hocanee skrev: Meh. Det jeg har sett virker ikke spillet all verden. Som en pc gamer er jeg mye mer spent på for eksempel spiderman 2 Veldig usammenlignbare spill. Kan tenkes TLOU-serien bare ikke er for deg. For all verden, det er de. 3 Lenke til kommentar
hocanee Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni 26 minutes ago, MomentousMomentum said: 1 hour ago, hocanee said: Meh. Det jeg har sett virker ikke spillet all verden. Som en pc gamer er jeg mye mer spent på for eksempel spiderman 2 Veldig usammenlignbare spill. Kan tenkes TLOU-serien bare ikke er for deg. For all verden, det er de. Godt mulig Syntes TLOU 1 var helt greit Lenke til kommentar
rabler Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni TLOU 2 var en sjelsettende opplevelse og jeg er fremdeles ikke helt sikker på hva jeg var med på. Tenker på spillet nesten daglig fremdeles. Lenke til kommentar
Skrotnissen Skrevet 6. juni Del Skrevet 6. juni rabler skrev: TLOU 2 var en sjelsettende opplevelse og jeg er fremdeles ikke helt sikker på hva jeg var med på. Tenker på spillet nesten daglig fremdeles. Må si meg helt enig. Del 1 var i grunn bare litt oppvarming, til det braker løs i del 2. Christ er nå par år siden runna det og ennå sitter minnene krystallklart som om det var i går. Det gikk virkelig inn på meg og det kan jeg faktisk ikke si om noe annet jeg har spilt. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 7. juni Del Skrevet 7. juni Gleder meg (sjølv om jeg allerede har spilt gjennom det et par ganger). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå