HellFish Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 jeg har nettopp kjøpt nytt hovedkort (Asus KT600-x) og cpu (AMD athlon xp 2500+ barton). trekker dette mer støm enn mitt gamle hovedkort(MSI k7t turbo) og cpu (AMD athlon 1100). før var det ikke noe problem med at pcen hengte seg. men nå kan den henge seg. eller pcen kan fryse hvis jeg bruker tastaturet og musen samtilig. eller den kan bare restarte seg... kan det være strømforsyningen som svikter (250 noe bak:P) eller er det noe annet feil med pcen min. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Antakeligvis et strøm og/eller varme-problem. Hvis strømforsyninga er av dårlig kvalitet klarer den kanskje ikke belastninga, uansett hvor mange watt den er på. Har du mange harddisker og varmt skjermkort (FX5900 eller Radeon 9800) og mange optiske enheter og annet stæsj som kan trekke saft fra systemet? Lenke til kommentar
HellFish Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har 1 harddisk G-Force mx440 skjermkort 1 diskett starsjon 2 nettverks kort. cd brenner, 2 kabinett vifter og 1 cpu.. tempraturen på CPU er 32* ifølge asus probe. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hm, merkelig... Systemet ditt skal trekke lite eller ingenting strøm. Du har lagt inn alle de nyeste driverene ja? Lenke til kommentar
HellFish Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 hmm.. ikke alle nei.. kan det ha noe med driverne å gjøre da? Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Gutten har 250W strømforsyning! den klarer vel neppe å drive Xp2500? Lenke til kommentar
HellFish Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Q-Tec Strømforsyning ATX 550W Gold PFC - Strømforsyning for PIII/AMD/P4, Dual Fan er dette en bra strømforsyning da? jeg har lite med penger nå så den må helst være billig:P Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Europris.. mye lyd, dårlige deler.. sats heller på en 350w.. Enermax, chieftech eller.no Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Neppe noe galt med stømforsyningen. Heller drivere, IRQ konflikter eller et kompabilitetsproblem. Hvilket OS har du? For eksempel har enkelte eldre cd-brennings programmer (Roxio, Adaptec) et problem med W2K og XP. Her er det mange mulige feilkilder... Lenke til kommentar
HellFish Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 har oppdatert alle driverne nå. nå funker det meste som det skal,, jeg har win2k.. XP cden min er ripa opp så cdromen min klarer ikke lese den. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå