Gå til innhold

Hjelp til kjøp av mobil, snart.


Anbefalte innlegg

Hei:)

Som tittelen sier, skal jeg ikke ha meg ny telefonnå, da jeg skal prøve å tyne ut den gamle så lenge jeg klarer, men den er nok ferdig om en måned eller tre.

MEN, jeg tenket det kunne vært greit å ha noen modeller som jeg kunne følge litt med på og se etter evt tilbud.

Har hatt oneplus nord 2 de iste to(?) årene, føler mobilene mine ikke holder mer enn det( må lade minst en gang om dagen, og alt er litt treigt)

Hva jeg er ute etter:

Pris: rundt 6000 som maks, og helst under (kjøpe eldre modeller, nestny-greier?)

bruk: ta bilder av ungene(som ikek kan sitte stille, så helst noe som er litt bra), sosiale medier, jobbmail, høre på musikk på trening.

annet: liker å slippe å lade telefonen hele tiden. MAX en gang om dagen, hadde vært greit med trådløs ladning kanskje? og så helst mulighet for å kunne bli våt(igjen, unger)

Noen modeller tenker passer for disse kriteriene?

takk:)

 

Endret av rakk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte op12 gjennom aliexpress til rundt 6000kr, det er en kinesisk versjon men med global/eu programvare. Det eneste man mister er garanti og e-sim.

Mer mobil for pengene enn det får man ikke, faktisk bedre enn min forrige mobil som var s23u.

Endret av freedomseeker
Lenke til kommentar
freedomseeker skrev (13 timer siden):

Kjøpte op12 gjennom aliexpress til rundt 6000kr, det er en kinesisk versjon men med global/eu programvare. Det eneste man mister er garanti og e-sim.

Mer mobil for pengene enn det får man ikke, faktisk bedre enn min forrige mobil som var s23u.

Såpass, da setter vi den på lista

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Svein M skrev (20 timer siden):

Samsung S22 eller Google Pixel 8a kan være eksempler på mobiler i denne klassen.

Er det en spes s22 modell jeg burde går for? Regner med det finnes ultra, pluss og andre ting😁

Lenke til kommentar
rakk1 skrev (2 timer siden):

Er det en spes s22 modell jeg burde går for? Regner med det finnes ultra, pluss og andre ting😁

Jeg ser at S22 får kritikk for dårlig batteri tid. Den er også over 2 år gammel.

S23 FE ligger litt over i pris. Den er ganske lik S22 Plus som også ligger litt over i pris.

A55 ligger en del under i pris. Den har ikke trådløs lading, men er nyere og har bedre batteritid.

S23 er bra, men da over 7000 i pris.

Det kan godt være at andre merker har mer for pengene i prisklasse 4000-6000. Jeg føler at A55 og S23 var de mest fristende av de jeg nevnte her.

Endret av Svein M
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Svein M skrev (14 timer siden):

Jeg ser at S22 får kritikk for dårlig batteri tid. Den er også over 2 år gammel.

S23 FE ligger litt over i pris. Den er ganske lik S22 Plus som også ligger litt over i pris.

A55 ligger en del under i pris. Den har ikke trådløs lading, men er nyere og har bedre batteritid.

S23 er bra, men da over 7000 i pris.

Det kan godt være at andre merker har mer for pengene i prisklasse 4000-6000. Jeg føler at A55 og S23 var de mest fristende av de jeg nevnte her.

takk for svar. ja synes batteriet virket litt lite og...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...