rakk1 Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni (endret) Hei:) Som tittelen sier, skal jeg ikke ha meg ny telefonnå, da jeg skal prøve å tyne ut den gamle så lenge jeg klarer, men den er nok ferdig om en måned eller tre. MEN, jeg tenket det kunne vært greit å ha noen modeller som jeg kunne følge litt med på og se etter evt tilbud. Har hatt oneplus nord 2 de iste to(?) årene, føler mobilene mine ikke holder mer enn det( må lade minst en gang om dagen, og alt er litt treigt) Hva jeg er ute etter: Pris: rundt 6000 som maks, og helst under (kjøpe eldre modeller, nestny-greier?) bruk: ta bilder av ungene(som ikek kan sitte stille, så helst noe som er litt bra), sosiale medier, jobbmail, høre på musikk på trening. annet: liker å slippe å lade telefonen hele tiden. MAX en gang om dagen, hadde vært greit med trådløs ladning kanskje? og så helst mulighet for å kunne bli våt(igjen, unger) Noen modeller tenker passer for disse kriteriene? takk:) Endret 5. juni av rakk1 Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni (endret) Kjøpte op12 gjennom aliexpress til rundt 6000kr, det er en kinesisk versjon men med global/eu programvare. Det eneste man mister er garanti og e-sim. Mer mobil for pengene enn det får man ikke, faktisk bedre enn min forrige mobil som var s23u. Endret 5. juni av freedomseeker Lenke til kommentar
rakk1 Skrevet 6. juni Forfatter Del Skrevet 6. juni freedomseeker skrev (13 timer siden): Kjøpte op12 gjennom aliexpress til rundt 6000kr, det er en kinesisk versjon men med global/eu programvare. Det eneste man mister er garanti og e-sim. Mer mobil for pengene enn det får man ikke, faktisk bedre enn min forrige mobil som var s23u. Såpass, da setter vi den på lista Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 15. juni Del Skrevet 15. juni rakk1 skrev (På 6.6.2024 den 8:45 AM): Såpass, da setter vi den på lista Sjekk ut Google Pixel, får nye til den prisen og de har masse funksjoner og er bra på bilder som du sa. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 15. juni Del Skrevet 15. juni https://www.netonnet.no/art/mobil-smartklokke/mobiltelefoner/apple-iphone-11-64gb-white-2020/1015699.11525/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prospecting_conversion_no_1015699 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 15. juni Del Skrevet 15. juni Samsung S22 eller Google Pixel 8a kan være eksempler på mobiler i denne klassen. Lenke til kommentar
rakk1 Skrevet 16. juni Forfatter Del Skrevet 16. juni flamethower1234 skrev (21 timer siden): https://www.netonnet.no/art/mobil-smartklokke/mobiltelefoner/apple-iphone-11-64gb-white-2020/1015699.11525/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prospecting_conversion_no_1015699 Har være Android mann til nå ihvertfall, men takk Lenke til kommentar
rakk1 Skrevet 16. juni Forfatter Del Skrevet 16. juni Svein M skrev (20 timer siden): Samsung S22 eller Google Pixel 8a kan være eksempler på mobiler i denne klassen. Er det en spes s22 modell jeg burde går for? Regner med det finnes ultra, pluss og andre ting😁 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 16. juni Del Skrevet 16. juni (endret) rakk1 skrev (2 timer siden): Er det en spes s22 modell jeg burde går for? Regner med det finnes ultra, pluss og andre ting😁 Jeg ser at S22 får kritikk for dårlig batteri tid. Den er også over 2 år gammel. S23 FE ligger litt over i pris. Den er ganske lik S22 Plus som også ligger litt over i pris. A55 ligger en del under i pris. Den har ikke trådløs lading, men er nyere og har bedre batteritid. S23 er bra, men da over 7000 i pris. Det kan godt være at andre merker har mer for pengene i prisklasse 4000-6000. Jeg føler at A55 og S23 var de mest fristende av de jeg nevnte her. Endret 16. juni av Svein M 1 Lenke til kommentar
rakk1 Skrevet 17. juni Forfatter Del Skrevet 17. juni Svein M skrev (14 timer siden): Jeg ser at S22 får kritikk for dårlig batteri tid. Den er også over 2 år gammel. S23 FE ligger litt over i pris. Den er ganske lik S22 Plus som også ligger litt over i pris. A55 ligger en del under i pris. Den har ikke trådløs lading, men er nyere og har bedre batteritid. S23 er bra, men da over 7000 i pris. Det kan godt være at andre merker har mer for pengene i prisklasse 4000-6000. Jeg føler at A55 og S23 var de mest fristende av de jeg nevnte her. takk for svar. ja synes batteriet virket litt lite og... Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 17. juni Del Skrevet 17. juni Samsung Xcover S4 funker veldig bra for meg. Mulig sjekke ut denne eller liknende telefoner? 1 Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 27. juni Del Skrevet 27. juni s22 har exynos prosessor og den er langt mindre effektiv enn s23 med snapdragon, forskjellen er enorm. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå