Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2/10 fra meg. Kommer aldri til å spille detta makkverket igjen, større sjangs for CoD som er på ca 0.0001% sjangs viss neste spill blir bra nok. Ubisoft må ta seg sammen å lage spill som føles og høres bedre ut enn detta. Viss ryktene er sanne så er det ivertfall håp for neste Ghost Recon
Lenke til kommentar

Jeg spilte 3 runder før jeg avinstallerte igjen. Spillet er sikkert greit nok, men kjenner jeg er litt ferdig med denne typen skytespill hvor du spawner og dør om og om igjen. Sikkert alderen som er årsak, men foretrekker spill med litt roligere tempo hvor det faktisk er litt taktikk og lagarbeid involvert.

WigNut skrev (9 minutter siden):

Når skal folk lære å ikke kjøpe spill fra Ubisoft... Man støtter da for faen ikke en diktator...

Spillet er Free to play.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TheKims skrev:

Jeg spilte 3 runder før jeg avinstallerte igjen. Spillet er sikkert greit nok, men kjenner jeg er litt ferdig med denne typen skytespill hvor du spawner og dør om og om igjen. Sikkert alderen som er årsak, men foretrekker spill med litt roligere tempo hvor det faktisk er litt taktikk og lagarbeid involvert.

WigNut skrev (9 minutter siden):

Når skal folk lære å ikke kjøpe spill fra Ubisoft... Man støtter da for faen ikke en diktator...

Spillet er Free to play.

Enig, dette ble for hektisk for meg.
Lenke til kommentar
Har spilt dette en ukes tid. Levlet opp de våpnene jeg foretrekker til mellom 10 - 20 for å få attachments. Primært AR, SMG og Scope. Også gjort en del challanges for å åpne opp flere karakterer. Hovedsaken til at jeg begynte å spille dette var i håp at det ville slukke tørsten etter noen kjappe runder i COD nå og da. Men, det gjorde det ikke. Det er tider det er gøy, men det er i beste tilfellet kanskje iløpet av 1 av 20 spilte runder. Når man går til hovedmenyen og vurderer bytte til COD isteden, så er vel svaret allerede klart. Må nok si meg helt enig i at det kunne vært mye bedre uten dette hero tullet... Så thumbs down fra meg etter en god del timer. Er vel level 30 og noe, og ser ikke at jeg blir en level over det i nærmeste fremtid.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...