ahpadt Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Beskrivelsen forteller alt. Lurer på om det er noen som har peiling på om når det blir mulig å kjøpe musikk via. iTunes i europa (norge) ? Er litt lat av og til, så jeg orker ikke gjøre det på den ulovlige metoden... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Foreløpig er ikke iTunes Musicstore tilgjengelig i norge, kommer i april, eller vertfall ikke om så alt for lenge, er ikke helt sikker på dato'n, men snart vil jeg tro. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Foreløpig er ikke iTunes Musicstore tilgjengelig i norge, kommer i april, eller vertfall ikke om så alt for lenge, er ikke helt sikker på dato'n, men snart vil jeg tro. Veldig bra! Hvor fant/leste du dette? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Kan ikke huske hvor jeg har lest det, mulig på en eller annen norsk data/it side eller oss Apple. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå