NoBo Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Ikke direkte forumets anliggende men siden Prisjakt reklamerer hos dere så kan dere kanskje ta en dialog med dem? Har også sett feilen hos andre nettsteder hvor Prisjakt reklamerer men mest her. Tror jeg la merke til feilen første gang i fjor høst. Ikke ofte den dukker opp men borte er den ikke… Fra tid til annen så dukker det opp reklamer fra Prisjakt som er litt på bærtur og med «Dessverre er det ingen tilbud for dette produktet for øyeblikket» som informativ tekst 😆 Siden reklamen er embedded på siden så er det jo ikke noe jeg aktivt har søkt etter (selv om reklamen sånn sett er ‘riktig’ sett i kontekst av hvilken del av forumet jeg er inne på). Sist opplevd i dag, her virker den å være kontekstløs selv om jeg var inne i en tråd; (måtte forøvrig endre til 85% skriftstørrelse for å få vist nesten hele reklamen, den var alt for bred) Andre eksempler, dette er slik de normalt ser ut: her er tilsvarende fra et annet nettsted: Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Har ikke sett denne feilen, men jeg har litt subjektivt inntrykk av at Prisjakt bare blir dårligere og dårligere? Ser bl.a. stadig "tilbud"/"Prisnedganger" som EGENTLIG viser seg å være priser på noe helt annet enn det som fremkommer på Prisjakt/bare utstyr til eller deler til, og ikke hele produktet/brukte produkter i stedet for nye og lignende feil. Dette gjelder også på produkter som fremheves som "gode tilbud" på for eksempel Tek.no, men som gang på gang på gang på...viser seg å være fullstendig feil og bare tull! Og Prisjakt er idiotiske og fjerner muligheten til å gjøre oppslag av produkter som ikke er i salg lenger. Hvis man for eksempel vil sjekke prisen på noe man lurer på å kjøpe bruk finner man ikke utgåtte produkter på Prisjakt. I alle fall tidligere kunne man derimot søke opp utgåtte produkter hos Prisguiden og finne priser der på utgåtte produkter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå