AndersT2 Skrevet 4. juni Del Skrevet 4. juni Vi har byttet grunn systemet på eposten på jobben. Hadde før Gmail, og da var det ikke noe problem å ha både privat og jobb kalender i samme kalender (Da jeg også har Gmail privat). Nå er eposten flyttet over til Microsoft, (samme epost adresse), men da får jeg det ikke til å fungere lenger. Jeg får ikke Outlook kalenderen opp i Gmail appen, selv om jeg kan velge outlook der jeg legger til kalender, får bare at jeg må legge inn google konto. Får ikke lagt inn gmail i outlook kalenderen, samt har brukt den litt før, og liker den ikke på mobilen. Noen som kan anbefale en som fungerer på begge og får begge i samme widget på min Samsung S24? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. juni Del Skrevet 5. juni På Android har jeg ikke funnet annen løsning enn å bruke Outlook-appen for å kunne hente Outlook-kalender og -kontaktliste. Jeg bruker Gmail kun til epost selv, så jeg vet ikke hvordan Outlook-appen takler kalender og kontakter fra Gmail. Outlook-appen kan synkronisere til lokal Kalender-app og lokal Kontakter-app, så dersom du setter opp både Gmail-appen og Outlook-appen og aktiviteter synkronisering bør begge kalendere vises i Kalender-appen. På iPhone virker alt i Apples epost-app. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå